PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

BATXILLERAT

A l'Escola Pia Nostra Senyora pots trobar una de les ofertes més complertes de batxillerat ja que impartim qualsevol de les tres modalitats que existeixen actualment:

Totes les modalitats de batxillerat que t'oferim consten de:

• Matèries comunes a tots els itineraris i modalitats
  • Matèries pròpies de cada modalitat (sis matèries de les quals cinc han de ser de la modalitat escollida)
  • Matèries optatives
  • El treball de recerca

Des de l'escola t'oferim:

• Totes les modalitats actuals de Batxillerat.
  • 11 itineraris, diversos en cada modalitat
  • 23 matèries optatives, tant tipificades com no tipificades.
  • Horaris oberts i flexibles, per a tots els alumnes i modalitats. D'aquesta manera, tots els alumnes poden triar el currículum i l'horari més acord amb els seus interessos personals.
  • Orientació personal dels alumnes
  • Mediateca oberta de 8:00 a 18:00 hores.
  • Anglès, Francés i Alemany (Consultar)
  • Nombroses activitats extraescolars
  • Planificació especial del Treball de Recerca
  • Estades a Empreses (informació) L'organització està pensada per ajudar a tots els alumnes, combinant la màxima exigència amb tot el suport possible.