Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Cal confirmar assistència abans del 18 de gener.

banner btx escenicv2

BATXILLERAT D'ARTS ESCÈNIQUES

Vols conèixer el nostre batxillerat d'arts escèniques?

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT FP

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data. Ben aviat obrirem el formulari d'inscripció prèvia.

BATXILLERAT

A l'Escola Pia Nostra Senyora pots trobar una de les ofertes més complertes de batxillerat ja que impartim qualsevol de les tres modalitats que existeixen actualment:

Totes les modalitats de batxillerat que t'oferim consten de:

• Matèries comunes a tots els itineraris i modalitats
  • Matèries pròpies de cada modalitat (sis matèries de les quals cinc han de ser de la modalitat escollida)
  • Matèries optatives
  • El treball de recerca

Des de l'escola t'oferim:

• Totes les modalitats actuals de Batxillerat.
  • 11 itineraris, diversos en cada modalitat
  • 23 matèries optatives, tant tipificades com no tipificades.
  • Horaris oberts i flexibles, per a tots els alumnes i modalitats. D'aquesta manera, tots els alumnes poden triar el currículum i l'horari més acord amb els seus interessos personals.
  • Orientació personal dels alumnes
  • Mediateca oberta de 8:00 a 18:00 hores.
  • Anglès, Francés i Alemany (Consultar)
  • Nombroses activitats extraescolars
  • Planificació especial del Treball de Recerca
  • Estades a Empreses (informació) L'organització està pensada per ajudar a tots els alumnes, combinant la màxima exigència amb tot el suport possible.