banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

BATXILLERAT

A l'Escola Pia Nostra Senyora pots trobar una de les ofertes més complertes de batxillerat ja que impartim qualsevol de les tres modalitats que existeixen actualment:

Totes les modalitats de batxillerat que t'oferim consten de:

• Matèries comunes a tots els itineraris i modalitats
  • Matèries pròpies de cada modalitat (sis matèries de les quals cinc han de ser de la modalitat escollida)
  • Matèries optatives
  • El treball de recerca

Des de l'escola t'oferim:

• Totes les modalitats actuals de Batxillerat.
  • 11 itineraris, diversos en cada modalitat
  • 23 matèries optatives, tant tipificades com no tipificades.
  • Horaris oberts i flexibles, per a tots els alumnes i modalitats. D'aquesta manera, tots els alumnes poden triar el currículum i l'horari més acord amb els seus interessos personals.
  • Orientació personal dels alumnes
  • Mediateca oberta de 8:00 a 18:00 hores.
  • Anglès, Francés i Alemany (Consultar)
  • Nombroses activitats extraescolars
  • Planificació especial del Treball de Recerca
  • Estades a Empreses (informació) L'organització està pensada per ajudar a tots els alumnes, combinant la màxima exigència amb tot el suport possible.