banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner btx escenicv2

ARTS ESCÈNIQUES

Matrícula oberta per al nostre batxillerat

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner jpo gen 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 27 de gener. Per assistir-hi heu de inscriure-us omplint el seguent formulari >>aquí<<

BATXILLERAT

A l'Escola Pia Nostra Senyora pots trobar una de les ofertes més complertes de batxillerat ja que impartim qualsevol de les tres modalitats que existeixen actualment:

Totes les modalitats de batxillerat que t'oferim consten de:

• Matèries comunes a tots els itineraris i modalitats
  • Matèries pròpies de cada modalitat (sis matèries de les quals cinc han de ser de la modalitat escollida)
  • Matèries optatives
  • El treball de recerca

Des de l'escola t'oferim:

• Totes les modalitats actuals de Batxillerat.
  • 11 itineraris, diversos en cada modalitat
  • 23 matèries optatives, tant tipificades com no tipificades.
  • Horaris oberts i flexibles, per a tots els alumnes i modalitats. D'aquesta manera, tots els alumnes poden triar el currículum i l'horari més acord amb els seus interessos personals.
  • Orientació personal dels alumnes
  • Mediateca oberta de 8:00 a 18:00 hores.
  • Anglès, Francés i Alemany (Consultar)
  • Nombroses activitats extraescolars
  • Planificació especial del Treball de Recerca
  • Estades a Empreses (informació) L'organització està pensada per ajudar a tots els alumnes, combinant la màxima exigència amb tot el suport possible.