Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

Batxillerat - Humanitat i Ciències Socials

< Tornar a Batxillerat Modalitat Humanitats i Ciències Socials

Matemàtiques aplicades a les Ciències socials
Matèria de la modalitat
Humanitats i Ciències Socials
Crèdits a 1r: 4 Crèdits a 2n: 4 Total Credits: 8

Descripció:

Una de les finalitats més importants de la matèria de Matemàtiques aplicades a les Ciències socials del Batxillerat és la de preparar als alumnes per a les matèries que es poden trobar als primers cursos de les carreres de temàtica social o econòmica, o als cicles formatius de grau superior que hi estiguin relacionats. Atesa la diversitat d’aquesta finalitat, els continguts de la matèria, que es treballen al llarg dels dos cursos; sintetitzen, completen, amplien i ordenen els coneixements adquirits a l’etapa anterior.

Els continguts conceptuals s’han d’aprofundir amb el rigor necessari en la seva introducció, al mateix temps s’hauran de precedir d’una visió intuïtiva, a fi i efecte de no treballar manipulant continguts que no sabem què són ni perquè serveixen. L’enfocament que cal donar a la matèria haurà d’incidir molt més en la qualitat, pel que fa a la comprensió dels conceptes exposats i en la utilització correcta dels procediments emprats; que no pas en la quantitat de coneixements adquirits.

Temari a primer:

• Nombres:
    • Resolució d’equacions i sistemes.
    • Nombres reals.
  • Funcions i gràfiques:
    • Funcions.
    • Polinomis.
    • Funcions exponencial i logarítmica.
  • Matemàtica comercial:
    • Progressions i successions.
    • Matemàtica financera.
  • Probabilitat i Estadística:
    • Estadística descriptiva.
    • Distribucions bidimensionals.
    • Probabilitat.
    • Distribucions de probabilitat.

Temari a segon:

• Matrius i Sistemes:
    • Matrius.
    • Determinants.
    • Sistemes d’equacions lineals.
  • Programació lineal:
    • Sistemes d’inequacions lineals.
    • La funció objectiu.
    • Problemes de programació lineal.
  • Funcions:
    • Límits i continuïtat de funcions.
    • Derivades.
    • Funcions contínues i derivables.
    • Aplicacions de la derivada.

Bibliografia

Matemàtiques aplicades a les ciències socials de 1r de Batxillerat (Mc Graw-Hill).

Matemàtiques aplicades a les ciències socials de 2n de Batxillerat (Mc Graw-Hill).

< Tornar a Batxillerat Modalitat Humanitats i Ciències Socials