banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

BATXILLERAT - Muntatge Audiovisual

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual

Crèdits a 1er: 2 Crèdits a 2on: Total Credits:2

Descripció:

Matèria optativa de caràcter multidisciplinar, distribuïda en dos crèdits i adreçada fonamentalment a dos grups d'alumnes: aquells que, havent optat pel Batxillerat Artístic vulguin ampliar la base del seu currículum cap al món audiovisual i aquells que des d'una opció Tecnològica, vulguin conèixer de primera mà les aplicacions de la tecnologia al món de la creació audiovisual. Això és possible gràcies a l'estructura de la matèria, que permet, per una banda, una visió teòrica general per a tots els alumnes i per l'altre la realització de pràctiques, individuals i per grups, adaptables als interessos particulars de cada alumne. Es tracta, en definitiva d’una entrada al món del cinema i la narrativa audiovisuals des de la vessant creativa, i, alhora, de forma inevitable, tècnica. Aquesta característica permet adequar especialment la matèria a l'Objectiu General del Batxillerat pel que fa a l'orientació i possible inserció laboral. Particularment, i en relació a d'altres matèries, és possible considerar aquesta matèria estretament - per bé que no necessàriament - vinculada a la matèria optativa no tipificada Producció Audiovisual, cursada a Segon, i que complementa un currículum, únic -doncs és matèria ideada pel propi centre- de dos anys en matèria de narrativa cinematogràfica a nivell de Batxillerat.

Temari:

• Introducció a la naturalesa de la imatge i el so. Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al concepte de muntatge.
  • La tècnica del muntatge. L'ús de programes informàtics en el muntatge.
  • Realització d’un videoclip.
  • Realització d’una escena de Ficció.
  • Realització d’una peça en Stop Motion.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual