Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

summem

PROJECTE SUMMEM

Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’Educació amb el projecte SUMMEM.

>> Més informació aquí

banner setmana cultural

SETMANA CULTURAL 1BTX

Del 18 al 21 de març portarem a terme diverses activitats, podeu veure-les aquí.

banner salo ensenyament

Presents al Saló d'Ensenyament Del 20 al 24 de març

Què vols estudiar?

+info.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

FORMACIÓ PROFESSIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

BATXILLERAT - Muntatge Audiovisual

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual

Crèdits a 1er: 2 Crèdits a 2on: Total Credits:2

Descripció:

Matèria optativa de caràcter multidisciplinar, distribuïda en dos crèdits i adreçada fonamentalment a dos grups d'alumnes: aquells que, havent optat pel Batxillerat Artístic vulguin ampliar la base del seu currículum cap al món audiovisual i aquells que des d'una opció Tecnològica, vulguin conèixer de primera mà les aplicacions de la tecnologia al món de la creació audiovisual. Això és possible gràcies a l'estructura de la matèria, que permet, per una banda, una visió teòrica general per a tots els alumnes i per l'altre la realització de pràctiques, individuals i per grups, adaptables als interessos particulars de cada alumne. Es tracta, en definitiva d’una entrada al món del cinema i la narrativa audiovisuals des de la vessant creativa, i, alhora, de forma inevitable, tècnica. Aquesta característica permet adequar especialment la matèria a l'Objectiu General del Batxillerat pel que fa a l'orientació i possible inserció laboral. Particularment, i en relació a d'altres matèries, és possible considerar aquesta matèria estretament - per bé que no necessàriament - vinculada a la matèria optativa no tipificada Producció Audiovisual, cursada a Segon, i que complementa un currículum, únic -doncs és matèria ideada pel propi centre- de dos anys en matèria de narrativa cinematogràfica a nivell de Batxillerat.

Temari:

• Introducció a la naturalesa de la imatge i el so. Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al concepte de muntatge.
  • La tècnica del muntatge. L'ús de programes informàtics en el muntatge.
  • Realització d’un videoclip.
  • Realització d’una escena de Ficció.
  • Realització d’una peça en Stop Motion.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual