banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

BATXILLERAT - Muntatge Audiovisual

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual

Crèdits a 1er: 2 Crèdits a 2on: Total Credits:2

Descripció:

Matèria optativa de caràcter multidisciplinar, distribuïda en dos crèdits i adreçada fonamentalment a dos grups d'alumnes: aquells que, havent optat pel Batxillerat Artístic vulguin ampliar la base del seu currículum cap al món audiovisual i aquells que des d'una opció Tecnològica, vulguin conèixer de primera mà les aplicacions de la tecnologia al món de la creació audiovisual. Això és possible gràcies a l'estructura de la matèria, que permet, per una banda, una visió teòrica general per a tots els alumnes i per l'altre la realització de pràctiques, individuals i per grups, adaptables als interessos particulars de cada alumne. Es tracta, en definitiva d’una entrada al món del cinema i la narrativa audiovisuals des de la vessant creativa, i, alhora, de forma inevitable, tècnica. Aquesta característica permet adequar especialment la matèria a l'Objectiu General del Batxillerat pel que fa a l'orientació i possible inserció laboral. Particularment, i en relació a d'altres matèries, és possible considerar aquesta matèria estretament - per bé que no necessàriament - vinculada a la matèria optativa no tipificada Producció Audiovisual, cursada a Segon, i que complementa un currículum, únic -doncs és matèria ideada pel propi centre- de dos anys en matèria de narrativa cinematogràfica a nivell de Batxillerat.

Temari:

• Introducció a la naturalesa de la imatge i el so. Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al concepte de muntatge.
  • La tècnica del muntatge. L'ús de programes informàtics en el muntatge.
  • Realització d’un videoclip.
  • Realització d’una escena de Ficció.
  • Realització d’una peça en Stop Motion.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual