Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

BATXILLERAT - Muntatge Audiovisual

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual

Crèdits a 1er: 2 Crèdits a 2on: Total Credits:2

Descripció:

Matèria optativa de caràcter multidisciplinar, distribuïda en dos crèdits i adreçada fonamentalment a dos grups d'alumnes: aquells que, havent optat pel Batxillerat Artístic vulguin ampliar la base del seu currículum cap al món audiovisual i aquells que des d'una opció Tecnològica, vulguin conèixer de primera mà les aplicacions de la tecnologia al món de la creació audiovisual. Això és possible gràcies a l'estructura de la matèria, que permet, per una banda, una visió teòrica general per a tots els alumnes i per l'altre la realització de pràctiques, individuals i per grups, adaptables als interessos particulars de cada alumne. Es tracta, en definitiva d’una entrada al món del cinema i la narrativa audiovisuals des de la vessant creativa, i, alhora, de forma inevitable, tècnica. Aquesta característica permet adequar especialment la matèria a l'Objectiu General del Batxillerat pel que fa a l'orientació i possible inserció laboral. Particularment, i en relació a d'altres matèries, és possible considerar aquesta matèria estretament - per bé que no necessàriament - vinculada a la matèria optativa no tipificada Producció Audiovisual, cursada a Segon, i que complementa un currículum, únic -doncs és matèria ideada pel propi centre- de dos anys en matèria de narrativa cinematogràfica a nivell de Batxillerat.

Temari:

• Introducció a la naturalesa de la imatge i el so. Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al concepte de muntatge.
  • La tècnica del muntatge. L'ús de programes informàtics en el muntatge.
  • Realització d’un videoclip.
  • Realització d’una escena de Ficció.
  • Realització d’una peça en Stop Motion.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual