Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

BATXILLERAT - Muntatge Audiovisual

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual

Crèdits a 1er: 2 Crèdits a 2on: Total Credits:2

Descripció:

Matèria optativa de caràcter multidisciplinar, distribuïda en dos crèdits i adreçada fonamentalment a dos grups d'alumnes: aquells que, havent optat pel Batxillerat Artístic vulguin ampliar la base del seu currículum cap al món audiovisual i aquells que des d'una opció Tecnològica, vulguin conèixer de primera mà les aplicacions de la tecnologia al món de la creació audiovisual. Això és possible gràcies a l'estructura de la matèria, que permet, per una banda, una visió teòrica general per a tots els alumnes i per l'altre la realització de pràctiques, individuals i per grups, adaptables als interessos particulars de cada alumne. Es tracta, en definitiva d’una entrada al món del cinema i la narrativa audiovisuals des de la vessant creativa, i, alhora, de forma inevitable, tècnica. Aquesta característica permet adequar especialment la matèria a l'Objectiu General del Batxillerat pel que fa a l'orientació i possible inserció laboral. Particularment, i en relació a d'altres matèries, és possible considerar aquesta matèria estretament - per bé que no necessàriament - vinculada a la matèria optativa no tipificada Producció Audiovisual, cursada a Segon, i que complementa un currículum, únic -doncs és matèria ideada pel propi centre- de dos anys en matèria de narrativa cinematogràfica a nivell de Batxillerat.

Temari:

• Introducció a la naturalesa de la imatge i el so. Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al concepte de muntatge.
  • La tècnica del muntatge. L'ús de programes informàtics en el muntatge.
  • Realització d’un videoclip.
  • Realització d’una escena de Ficció.
  • Realització d’una peça en Stop Motion.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.

< Tornar a Comunes

Muntatge Audiovisual