Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

BATXILLERAT - Producció Audiovisual

< Tornar a Comunes

Producció Audiovisual

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

La intenció d’aquesta matèria curs és que l’alumne es pugui fer una idea del que significa el que és dedicar-se professionalment al món audiovisual. Per això analitzarem quina dimensió té aquest món professional, quines disciplines engloba, quins són els oficis que aquestes disciplines generen: oficis artístics, oficis tècnics específics, oficis tradicionals que s’han vinculat al sector, ... Estudiarem com es genera un producte audiovisual, com s’organitza, com és produeix i finalment la importància de la seva rendibilitat. Finalment portarem a la pràctica un projecte audiovisual procurant treure el màxim rendiment dels recursos tècnics que ens ofereix l’escola i dels que cadascun pugui aportar a títol personal. És per tant, una matèria que preveu una forta implicació pràctica ja que es treballarà, un cop superada la primera fase teòrica, per projectes i a partir d’equips de treball.

Temari:

• Coneixements previs: Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al món professional de l’audiovisual.
  • Fases de la producció d’un projecte audiovisual.
  • Organització de la producció.
  • L'equip .
  • les diferents professions.
  • esquema de relacions.
  • El guió literari, el guió tècnic i l’storyboard.
  • El Curtmetratge / del documental a la ficció.
  • El curtmetratge en la pràctica.
  • Realització en grup d’un projecte audiovisual.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.