banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

BATXILLERAT - Producció Audiovisual

< Tornar a Comunes

Producció Audiovisual

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

La intenció d’aquesta matèria curs és que l’alumne es pugui fer una idea del que significa el que és dedicar-se professionalment al món audiovisual. Per això analitzarem quina dimensió té aquest món professional, quines disciplines engloba, quins són els oficis que aquestes disciplines generen: oficis artístics, oficis tècnics específics, oficis tradicionals que s’han vinculat al sector, ... Estudiarem com es genera un producte audiovisual, com s’organitza, com és produeix i finalment la importància de la seva rendibilitat. Finalment portarem a la pràctica un projecte audiovisual procurant treure el màxim rendiment dels recursos tècnics que ens ofereix l’escola i dels que cadascun pugui aportar a títol personal. És per tant, una matèria que preveu una forta implicació pràctica ja que es treballarà, un cop superada la primera fase teòrica, per projectes i a partir d’equips de treball.

Temari:

• Coneixements previs: Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al món professional de l’audiovisual.
  • Fases de la producció d’un projecte audiovisual.
  • Organització de la producció.
  • L'equip .
  • les diferents professions.
  • esquema de relacions.
  • El guió literari, el guió tècnic i l’storyboard.
  • El Curtmetratge / del documental a la ficció.
  • El curtmetratge en la pràctica.
  • Realització en grup d’un projecte audiovisual.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.