PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

BATXILLERAT - Producció Audiovisual

< Tornar a Comunes

Producció Audiovisual

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

La intenció d’aquesta matèria curs és que l’alumne es pugui fer una idea del que significa el que és dedicar-se professionalment al món audiovisual. Per això analitzarem quina dimensió té aquest món professional, quines disciplines engloba, quins són els oficis que aquestes disciplines generen: oficis artístics, oficis tècnics específics, oficis tradicionals que s’han vinculat al sector, ... Estudiarem com es genera un producte audiovisual, com s’organitza, com és produeix i finalment la importància de la seva rendibilitat. Finalment portarem a la pràctica un projecte audiovisual procurant treure el màxim rendiment dels recursos tècnics que ens ofereix l’escola i dels que cadascun pugui aportar a títol personal. És per tant, una matèria que preveu una forta implicació pràctica ja que es treballarà, un cop superada la primera fase teòrica, per projectes i a partir d’equips de treball.

Temari:

• Coneixements previs: Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al món professional de l’audiovisual.
  • Fases de la producció d’un projecte audiovisual.
  • Organització de la producció.
  • L'equip .
  • les diferents professions.
  • esquema de relacions.
  • El guió literari, el guió tècnic i l’storyboard.
  • El Curtmetratge / del documental a la ficció.
  • El curtmetratge en la pràctica.
  • Realització en grup d’un projecte audiovisual.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.