banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner concert nadal 2017

CONCERT DE NADAL

Desembre ens porta el fred, les presses, però també el concert de nadal de l'EPNS

+ info aquí.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual aquí

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

BATXILLERAT - Producció Audiovisual

< Tornar a Comunes

Producció Audiovisual

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

La intenció d’aquesta matèria curs és que l’alumne es pugui fer una idea del que significa el que és dedicar-se professionalment al món audiovisual. Per això analitzarem quina dimensió té aquest món professional, quines disciplines engloba, quins són els oficis que aquestes disciplines generen: oficis artístics, oficis tècnics específics, oficis tradicionals que s’han vinculat al sector, ... Estudiarem com es genera un producte audiovisual, com s’organitza, com és produeix i finalment la importància de la seva rendibilitat. Finalment portarem a la pràctica un projecte audiovisual procurant treure el màxim rendiment dels recursos tècnics que ens ofereix l’escola i dels que cadascun pugui aportar a títol personal. És per tant, una matèria que preveu una forta implicació pràctica ja que es treballarà, un cop superada la primera fase teòrica, per projectes i a partir d’equips de treball.

Temari:

• Coneixements previs: Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al món professional de l’audiovisual.
  • Fases de la producció d’un projecte audiovisual.
  • Organització de la producció.
  • L'equip .
  • les diferents professions.
  • esquema de relacions.
  • El guió literari, el guió tècnic i l’storyboard.
  • El Curtmetratge / del documental a la ficció.
  • El curtmetratge en la pràctica.
  • Realització en grup d’un projecte audiovisual.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.