banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

BATXILLERAT - Producció Audiovisual

< Tornar a Comunes

Producció Audiovisual

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

La intenció d’aquesta matèria curs és que l’alumne es pugui fer una idea del que significa el que és dedicar-se professionalment al món audiovisual. Per això analitzarem quina dimensió té aquest món professional, quines disciplines engloba, quins són els oficis que aquestes disciplines generen: oficis artístics, oficis tècnics específics, oficis tradicionals que s’han vinculat al sector, ... Estudiarem com es genera un producte audiovisual, com s’organitza, com és produeix i finalment la importància de la seva rendibilitat. Finalment portarem a la pràctica un projecte audiovisual procurant treure el màxim rendiment dels recursos tècnics que ens ofereix l’escola i dels que cadascun pugui aportar a títol personal. És per tant, una matèria que preveu una forta implicació pràctica ja que es treballarà, un cop superada la primera fase teòrica, per projectes i a partir d’equips de treball.

Temari:

• Coneixements previs: Sintaxi de la imatge.
  • Introducció al món professional de l’audiovisual.
  • Fases de la producció d’un projecte audiovisual.
  • Organització de la producció.
  • L'equip .
  • les diferents professions.
  • esquema de relacions.
  • El guió literari, el guió tècnic i l’storyboard.
  • El Curtmetratge / del documental a la ficció.
  • El curtmetratge en la pràctica.
  • Realització en grup d’un projecte audiovisual.

Bibliografia:

MC KEE, Robert. El Guión. Alba Editorial

SEGER, Linda. Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ed. Rialp.

TRUFFAUT, François. El cine según Hitchcock. Alianza editorial.

BAZIN, André. El Cine. Ed. Rialp.

TARKOVSKY, Andrei. Esculpir en el tiempo. Ed. Rialp.