banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

BATXILLERAT - Història del cinema

< Tornar a Comunes

Història del cinema

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

D'igual manera que el jazz, el còmic o la novel.la negra, el cinema constitueix un mitjà d'expressió característic del nostre temps. Al llarg de més d'un segle ha produït una mitologia d'ingents proporcions, un elevat nombre d'obres d'una gran entitat artística i, a més a més, un llenguatge propi ple de grans trobades estètiques. La matèria d'història del cinema vol ser un ràpid repàs de l'evolució artística d'aquest mitjà i, a la vegada, una introducció als llenguatges cinematogràfics desenvolupats al llarg de la seva història.

Temari a Segon:

• El fet cinematogràfic.
  • El llenguatge cinematogràfic.
  • Història del cinema mut (1895 – 1927).
  • Història del cinema sonor (1927 – 1990).
  • Últimes tendències cinematogràfiques (a partir de 1990).

< Tornar a Comunes