banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

BATXILLERAT - Història del cinema

< Tornar a Comunes

Història del cinema

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

D'igual manera que el jazz, el còmic o la novel.la negra, el cinema constitueix un mitjà d'expressió característic del nostre temps. Al llarg de més d'un segle ha produït una mitologia d'ingents proporcions, un elevat nombre d'obres d'una gran entitat artística i, a més a més, un llenguatge propi ple de grans trobades estètiques. La matèria d'història del cinema vol ser un ràpid repàs de l'evolució artística d'aquest mitjà i, a la vegada, una introducció als llenguatges cinematogràfics desenvolupats al llarg de la seva història.

Temari a Segon:

• El fet cinematogràfic.
  • El llenguatge cinematogràfic.
  • Història del cinema mut (1895 – 1927).
  • Història del cinema sonor (1927 – 1990).
  • Últimes tendències cinematogràfiques (a partir de 1990).

< Tornar a Comunes