PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

BATXILLERAT - Història del cinema

< Tornar a Comunes

Història del cinema

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

D'igual manera que el jazz, el còmic o la novel.la negra, el cinema constitueix un mitjà d'expressió característic del nostre temps. Al llarg de més d'un segle ha produït una mitologia d'ingents proporcions, un elevat nombre d'obres d'una gran entitat artística i, a més a més, un llenguatge propi ple de grans trobades estètiques. La matèria d'història del cinema vol ser un ràpid repàs de l'evolució artística d'aquest mitjà i, a la vegada, una introducció als llenguatges cinematogràfics desenvolupats al llarg de la seva història.

Temari a Segon:

• El fet cinematogràfic.
  • El llenguatge cinematogràfic.
  • Història del cinema mut (1895 – 1927).
  • Història del cinema sonor (1927 – 1990).
  • Últimes tendències cinematogràfiques (a partir de 1990).

< Tornar a Comunes