Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

BATXILLERAT - Història del cinema

< Tornar a Comunes

Història del cinema

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

D'igual manera que el jazz, el còmic o la novel.la negra, el cinema constitueix un mitjà d'expressió característic del nostre temps. Al llarg de més d'un segle ha produït una mitologia d'ingents proporcions, un elevat nombre d'obres d'una gran entitat artística i, a més a més, un llenguatge propi ple de grans trobades estètiques. La matèria d'història del cinema vol ser un ràpid repàs de l'evolució artística d'aquest mitjà i, a la vegada, una introducció als llenguatges cinematogràfics desenvolupats al llarg de la seva història.

Temari a Segon:

• El fet cinematogràfic.
  • El llenguatge cinematogràfic.
  • Història del cinema mut (1895 – 1927).
  • Història del cinema sonor (1927 – 1990).
  • Últimes tendències cinematogràfiques (a partir de 1990).

< Tornar a Comunes