banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

BATXILLERAT - Història del cinema

< Tornar a Comunes

Història del cinema

Crèdits a 1er:  Crèdits a 2on:2 Total Credits: 2

Descripció:

D'igual manera que el jazz, el còmic o la novel.la negra, el cinema constitueix un mitjà d'expressió característic del nostre temps. Al llarg de més d'un segle ha produït una mitologia d'ingents proporcions, un elevat nombre d'obres d'una gran entitat artística i, a més a més, un llenguatge propi ple de grans trobades estètiques. La matèria d'història del cinema vol ser un ràpid repàs de l'evolució artística d'aquest mitjà i, a la vegada, una introducció als llenguatges cinematogràfics desenvolupats al llarg de la seva història.

Temari a Segon:

• El fet cinematogràfic.
  • El llenguatge cinematogràfic.
  • Història del cinema mut (1895 – 1927).
  • Història del cinema sonor (1927 – 1990).
  • Últimes tendències cinematogràfiques (a partir de 1990).

< Tornar a Comunes