PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

Batxillerat - Arts Plàstiques

< Tornar a Batxillerat Modalitat Arts

Història de l´Art
Matèria de la modalitat
D’ARTS PLÀSTIQUES I D’HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS
Crèdits a 1r: 4 Crèdits a 2n:  Total Credits: 4

Descripció:

La Història de l’Art comprèn l’estudi de les creacions artístiques des de les primeres i més antigues manifestacions fins a les més recents.

Aquesta matèria se centra en la investigació historicoartística de les obres d’Art com a fet històric i com a fet estètic, amb especial interès per l’anàlisi de la seva composició formal, temàtica i de significat.

Estudia els objectes resultants de l’activitat humana com a fets culturals, històrics, i on també intervenen la tècnica, la matèria, la forma, els llenguatges col•lectiu i individual, i el testimoni social.

Temari:

• La Història de l’Art:
    • Conceptes.
    • Mètodes.
  • L’Art clàssic:
    • Grècia.
    • Roma.
  • L’Art medieval:
    • Bizantí.
    • Islàmic i mudèjar.
    • Preromànic.
    • Romànic.
    • Gòtic.
  • L’Art modern:
    • Renaixentista.
    • Barroc.
  • L’Art contemporani:
    • Neoclassicisme i Romanticisme.
    • Del Realisme al Modernisme.
    • Les primeres Avantguardes.
    • L’Art de la segona meitat del segle XX.

AADD: Història de l’Art, Ed. Vicens Vives, Barcelona, 2009.

< tornar a Batxillerat Modalitat Arts