banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Estigueu ben atents perquè en breu us informarem de les activitats que tenim programades per aquest dia.

QUÈ OFERIM?

• Entusiasme i professionalitat.
  • Excel·lent formació sanitària.
  • Formació pràctica en els millors hospitals.
  • Professorat altament qualificat amb experiència docent i sanitària.
  • Especialització en geriatria, branca sanitària de futur i de present.
  • Instal·lacions renovades i materials adequats per l’adquisició de coneixements mitjançant els procediments.
  • Tutoria i seguiment individualitzats.
  • Servei de psicopedagogia.
  • Borsa de treball activa