banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 29 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

mare mortum

L'escola participarà en el projecte STOP MARE MORTUM.

Durant la primera setmana lectiva de gener, els alumnes de l'ESO i de 1r de batxillerat assistiran a una conferència sobre el necessari canvi de polítiques migratòries, de protecció internacional i acció exterior que permetin respectar els drets humans.

Posteriorment, a partir de la reflexió sobre el contingut de la conferència, se sumaran al projecte ROSTRES DE LA MEDITERRÀNIA, dibuixant rostres de la realitat que ara pateixen els migrants, i dibuixant, també, rostres del món que volem.

A partir del dia 27 fins el dia 30 s'exposaran aquests rostres i ens serviran de reflexió per al Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

rostres