banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

Galeria multimèdia

En aquesta galeria hi trobareu les novetats multimèdia de l'escola. Si voleu veure tot el nostre material multimèdia podeu visitar el canal de l'escola a Vimeo.

VÍDEO PROMOCIÓ DE L'ESCOLA PIA NOSTRA SENYORA

Us presentem el nou vídeo de promoció de l'escola. Gràcies a tots el que hi heu participat per la vostra disposició!

Vídeo promoció Escola Pia Nostra Senyora "Cada persona, un projecte" from Escola Pía Nostra Senyora on Vimeo.

VÍDEO DE L'ACTE D'INAUGURACIÓ DEL CENTENARI

Escola Pia Nostra Senyora from Escola Pía Nostra Senyora on Vimeo.