PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

Galeria multimèdia

En aquesta galeria hi trobareu les novetats multimèdia de l'escola. Si voleu veure tot el nostre material multimèdia podeu visitar el canal de l'escola a Vimeo.

VÍDEO PROMOCIÓ DE L'ESCOLA PIA NOSTRA SENYORA

Us presentem el nou vídeo de promoció de l'escola. Gràcies a tots el que hi heu participat per la vostra disposició!

Vídeo promoció Escola Pia Nostra Senyora "Cada persona, un projecte" from Escola Pía Nostra Senyora on Vimeo.

VÍDEO DE L'ACTE D'INAUGURACIÓ DEL CENTENARI

Escola Pia Nostra Senyora from Escola Pía Nostra Senyora on Vimeo.