banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Galeria multimèdia

En aquesta galeria hi trobareu les novetats multimèdia de l'escola. Si voleu veure tot el nostre material multimèdia podeu visitar el canal de l'escola a Vimeo.

VÍDEO PROMOCIÓ DE L'ESCOLA PIA NOSTRA SENYORA

Us presentem el nou vídeo de promoció de l'escola. Gràcies a tots el que hi heu participat per la vostra disposició!

Vídeo promoció Escola Pia Nostra Senyora "Cada persona, un projecte" from Escola Pía Nostra Senyora on Vimeo.

VÍDEO DE L'ACTE D'INAUGURACIÓ DEL CENTENARI

Escola Pia Nostra Senyora from Escola Pía Nostra Senyora on Vimeo.