banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Estigueu ben atents perquè en breu us informarem de les activitats que tenim programades per aquest dia.

CONTINGUTS

Nom del crèdit Hores
C1 Operacions administratives i documentació sanitària 60
C2 L’ésser humà davant la malaltia 60
C3 Benestar del pacient: necessitats d’higiene, repòs i moviment 60
C4

Cures bàsiques d’infermeria aplicades a les necessitats de l’ésser humà

C5 Primers auxilis 30
C6 Higiene del medi hospitalari i neteja del material 90
C7 Recolzament psicològic al pacient/client 60
C8 Educació per a la salut 30
C9 Tècniques d’ajuda odontològica/estomatològica 90
C10 Relacions en l’equip de treball 60
C11 Formació i orientació laboral 60
C12 Formació en centres de treball 410
C13 Síntesi 60
C14 Cures materno infantils 60

INTERDISCIPLINAR

Cada trimestre els alumnes hauran de resoldre dos casos de pacients utilitzant els coneixements de totes les matèries per poder ajudar al pacient en la seva cura. Aprendran que totes les vessants de l’auxiliar són fonamentals i a ser capaços de cercar informació i destriar-ne quina és la informació rellevant.

SORTIDES

• Visita a una residència geriàtrica
  • Visita a l’institut Guttman
  • Visita a la Clínica Puigvert
  • Visita a l’Hospital de Sant Pau
  • Visita a l’antic hospital

CONFERÈNCIES

• Conferències externes
  • Conferències organitzades per la pròpia escola

Temes d’interés pels estudiants que enriqueixin i ampliïn el seu coneixement de la professió i del món que els envolta.

TALLERS

Impartits pels professors i professores:

• Tallers de massatges i teràpies hidrotermals
  • Taller de relaxació
  • Taller de mobilitzacions

Organitzats pels propis alumnes i que imparteixen a altres alumnes del centre:

• Taller de reanimació cardiopulmonar
  • Taller de rentat de dents i elaboració de motlles de dentadura
  • Taller d’esterilització

SEMINARIS
Seminaris quinzenals un cop els alumnes comencen la formació als centres de treball. Els alumnes comparteixen les seves experiències, els seus aprenentatges, les seves pors. Entre els professors i la resta dels alumnes busquem una visió crítica i positiva de l’experiència per tal que l’alumne aprofiti al màxim el temps i obtingui el millor aprenentatge.

ACTIVITATS PRÀCTIQUES
Dinàmiques de grup, demostracions, gravació de vídeo amb els procediments, treballs en equip, reflexió sobre la pràctica.