banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner guixetes extraescolars

GUIXETES I EXTRAESCOLARS

Reserva de guixeta i inscripció a activitats extraescolars a la botiga online fins el 30 de setembre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

CONTINGUTS

moduls animacio3d

BENEFICIS DE LA COLABORACÓ AMB l'ESCAC:

Podràs compartir projectes amb estudiants de l’ESCAC i utilitzar els seus equipaments.

Superar el curs t’eximeix de la prova específica d’entrada al grau de cinema de l’ESCAC sempre que es tingui la nota de tall per entrar-hi.

Podràs gaudir d’una beca durant el primer any d’estudis a l’ESCAC premiant a l’alumne més excel•lent del cicle.

logos escac