banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

CONTINGUTS

moduls animacio3d

BENEFICIS DE LA COLABORACÓ AMB l'ESCAC:

Podràs compartir projectes amb estudiants de l’ESCAC i utilitzar els seus equipaments.

Superar el curs t’eximeix de la prova específica d’entrada al grau de cinema de l’ESCAC sempre que es tingui la nota de tall per entrar-hi.

Podràs gaudir d’una beca durant el primer any d’estudis a l’ESCAC premiant a l’alumne més excel•lent del cicle.

logos escac