banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ informació aquí.

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem el dia de la ciència amb tallers a l'ESO i conferències al Batxillerat. + informació aquí.

banner evsw 2017

II SETMANA EUROPEA DE LA FP

Com l'any passat, ens hem sumat a aquesta iniciativa amb tot un seguit d'activitats per als grups de formació profesional. + informació aquí.

banner munog

EGMUN 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Espergaerde, Dinamarca.

CONTINGUTS

moduls animacio3d

BENEFICIS DE LA COLABORACÓ AMB l'ESCAC:

Podràs compartir projectes amb estudiants de l’ESCAC i utilitzar els seus equipaments.

Superar el curs t’eximeix de la prova específica d’entrada al grau de cinema de l’ESCAC sempre que es tingui la nota de tall per entrar-hi.

Podràs gaudir d’una beca durant el primer any d’estudis a l’ESCAC premiant a l’alumne més excel•lent del cicle.

logos escac