Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

Secretaria Acadèmica

Horari: de dilluns a divendres de 08:00 a 12:00, tarda de dimecres 15:00 a 17:00

(S’informarà dels horaris especials en temporada de preinscripcions i matriculacions)

Responsables:

Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Podeu adreçar-vos-hi per sol·licitar informació sobre:

CERTIFICATS
Títols Acadèmics Es necessari presentar la següent documentació si els títols els recull una persona diferent de l’interessat:
  • Document acreditatiu de l'autorització (autorització signada tant per l'interessat com per la persona autoritzada), excepte quan es tracti dels pares o tutors legals sempre i quan l'alumne/a no sigui major d'edat.
  • Fotocòpia del DNI del/la sollicitant
ACTUALITZACIÓ DE DADES
Altes i baixes d'alumnes

Protocol de funcionament:
Prèvia comunicació al tutor/a de l’alumne/a és necessari emplenar el document oficial de comunicació de baixa i presentar-lo a la secretaria del centre.

BEQUES

S'anirà informant sobre de les convocatòries vigents+Info

Oberta convocatòria de Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris+Info

LLOGUER DE TAQUILLES I ROBA ESPORTIVA