banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

Secretaria Acadèmica

Horari: de dilluns a divendres de 08:00 a 12:00, tarda de dimecres 15:00 a 17:00

(S’informarà dels horaris especials en temporada de preinscripcions i matriculacions)

Responsables:

Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Podeu adreçar-vos-hi per sol·licitar informació sobre:

CERTIFICATS
Títols Acadèmics Es necessari presentar la següent documentació si els títols els recull una persona diferent de l’interessat:
  • Document acreditatiu de l'autorització (autorització signada tant per l'interessat com per la persona autoritzada), excepte quan es tracti dels pares o tutors legals sempre i quan l'alumne/a no sigui major d'edat.
  • Fotocòpia del DNI del/la sollicitant
ACTUALITZACIÓ DE DADES
Altes i baixes d'alumnes

Protocol de funcionament:
Prèvia comunicació al tutor/a de l’alumne/a és necessari emplenar el document oficial de comunicació de baixa i presentar-lo a la secretaria del centre.

BEQUES

S'anirà informant sobre de les convocatòries vigents

+Info ( PDF )

SERVEI DE MENJADOR I LLOGUER DE TAQUILLES