Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

Secretaria Acadèmica

Horari: de dilluns a divendres de 08:00 a 12:00, tarda de dimecres 15:00 a 17:00

(S’informarà dels horaris especials en temporada de preinscripcions i matriculacions)

Responsables:

Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Podeu adreçar-vos-hi per sol·licitar informació sobre:

CERTIFICATS
Títols Acadèmics Es necessari presentar la següent documentació si els títols els recull una persona diferent de l’interessat:
  • Document acreditatiu de l'autorització (autorització signada tant per l'interessat com per la persona autoritzada), excepte quan es tracti dels pares o tutors legals sempre i quan l'alumne/a no sigui major d'edat.
  • Fotocòpia del DNI del/la sollicitant
ACTUALITZACIÓ DE DADES
Altes i baixes d'alumnes

Protocol de funcionament:
Prèvia comunicació al tutor/a de l’alumne/a és necessari emplenar el document oficial de comunicació de baixa i presentar-lo a la secretaria del centre.

BEQUES

S'anirà informant sobre de les convocatòries vigents+Info

Oberta convocatòria de Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris+Info

LLOGUER DE TAQUILLES I ROBA ESPORTIVA