Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

eu flag-erasmus vect pos

En posar en marxa els estudis de Formació Professional a l’escola, vam veure la necessitat que també els nostres alumnes que segueixen aquests estudis poguessin  aprofitar les oportunitats dels Programes Internacionals.
És per això que vam sol.licitar l’Erasmus Charter for Higher Education, pas previ per poder demanar el finançament d’un projecte Erasmus+ per a la Formació Professional de Grau Superior.
 Clica aquí per veure:
 - Carta Erasmus de Educación Superior 2014-2020
- Erasmus Charter For Higher Education 2014-2020
- Erasmus Policy Statement
Un cop obtinguda la Carta Erasmus, vam sol.licitar un Projecte Erasmus+ (acció KA103), l’objectiu del qual és poder oferir beques als alumnes de 2n any de CFGS per anar a fer pràctiques relacionades amb els seus estudis  a l’estranger. Així mateix, dins del mateix projecte, vam demanar beques de formació a l’estranger per al nostre professorat de CFGS.
El mes de juny ens van comunicar que ens havien concedit el projecte Erasmus+, que té una vigència de 2 anys, i el curs 2016-2017, l'hem posat en marxa.
Una molt bona notícia, que ens permetrà gaudir un cop més de tots els avantatges que la internacionalització i la mobilitat europea aporten a l’educació!
Per seguir tota la informació d'Erasmus+, cliqueu: http://erasmusepianostrasenyora.blogspot.com.es/