banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

eu flag-erasmus vect pos

En posar en marxa els estudis de Formació Professional a l’escola, vam veure la necessitat que també els nostres alumnes que segueixen aquests estudis poguessin  aprofitar les oportunitats dels Programes Internacionals.
És per això que vam sol.licitar l’Erasmus Charter for Higher Education, pas previ per poder demanar el finançament d’un projecte Erasmus+ per a la Formació Professional de Grau Superior.
 Clica aquí per veure:
 - Carta Erasmus de Educación Superior 2014-2020
- Erasmus Charter For Higher Education 2014-2020
- Erasmus Policy Statement
Un cop obtinguda la Carta Erasmus, vam sol.licitar un Projecte Erasmus+ (acció KA103), l’objectiu del qual és poder oferir beques als alumnes de 2n any de CFGS per anar a fer pràctiques relacionades amb els seus estudis  a l’estranger. Així mateix, dins del mateix projecte, vam demanar beques de formació a l’estranger per al nostre professorat de CFGS.
El mes de juny ens van comunicar que ens havien concedit el projecte Erasmus+, que té una vigència de 2 anys, i el curs 2016-2017, l'hem posat en marxa.
Una molt bona notícia, que ens permetrà gaudir un cop més de tots els avantatges que la internacionalització i la mobilitat europea aporten a l’educació!
Per seguir tota la informació d'Erasmus+, cliqueu: http://erasmusepianostrasenyora.blogspot.com.es/