banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

eu flag-erasmus vect pos

En posar en marxa els estudis de Formació Professional a l’escola, vam veure la necessitat que també els nostres alumnes que segueixen aquests estudis poguessin  aprofitar les oportunitats dels Programes Internacionals.
És per això que vam sol.licitar l’Erasmus Charter for Higher Education, pas previ per poder demanar el finançament d’un projecte Erasmus+ per a la Formació Professional de Grau Superior.
 Clica aquí per veure:
 - Carta Erasmus de Educación Superior 2014-2020
- Erasmus Charter For Higher Education 2014-2020
- Erasmus Policy Statement
Un cop obtinguda la Carta Erasmus, vam sol.licitar un Projecte Erasmus+ (acció KA103), l’objectiu del qual és poder oferir beques als alumnes de 2n any de CFGS per anar a fer pràctiques relacionades amb els seus estudis  a l’estranger. Així mateix, dins del mateix projecte, vam demanar beques de formació a l’estranger per al nostre professorat de CFGS.
El mes de juny ens van comunicar que ens havien concedit el projecte Erasmus+, que té una vigència de 2 anys, i el curs 2016-2017, l'hem posat en marxa.
Una molt bona notícia, que ens permetrà gaudir un cop més de tots els avantatges que la internacionalització i la mobilitat europea aporten a l’educació!
Per seguir tota la informació d'Erasmus+, cliqueu: http://erasmusepianostrasenyora.blogspot.com.es/