banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

eu flag-erasmus vect pos

En posar en marxa els estudis de Formació Professional a l’escola, vam veure la necessitat que també els nostres alumnes que segueixen aquests estudis poguessin  aprofitar les oportunitats dels Programes Internacionals.
És per això que vam sol.licitar l’Erasmus Charter for Higher Education, pas previ per poder demanar el finançament d’un projecte Erasmus+ per a la Formació Professional de Grau Superior.
 Clica aquí per veure:
 - Carta Erasmus de Educación Superior 2014-2020
- Erasmus Charter For Higher Education 2014-2020
- Erasmus Policy Statement
Un cop obtinguda la Carta Erasmus, vam sol.licitar un Projecte Erasmus+ (acció KA103), l’objectiu del qual és poder oferir beques als alumnes de 2n any de CFGS per anar a fer pràctiques relacionades amb els seus estudis  a l’estranger. Així mateix, dins del mateix projecte, vam demanar beques de formació a l’estranger per al nostre professorat de CFGS.
El mes de juny ens van comunicar que ens havien concedit el projecte Erasmus+, que té una vigència de 2 anys, i el curs 2016-2017, l'hem posat en marxa.
Una molt bona notícia, que ens permetrà gaudir un cop més de tots els avantatges que la internacionalització i la mobilitat europea aporten a l’educació!
Per seguir tota la informació d'Erasmus+, cliqueu: http://erasmusepianostrasenyora.blogspot.com.es/