Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

COMENIUS

D’associacions Comenius n’hi ha de diferents tipus, a l’escola fins ara hem optat per la modalitat de Projecte Comenius Bilateral.
 Es tracta, doncs, d’una associació escolar europea per treballar un tema triat entre les dues escoles que hi participen i d’on se’n deriven la realització d’activitats i l’elaboració de productes prèviament acordats. En el nostre cas estem associats amb la Tornedalsskolan de Haparanda (Suècia).
 El Projecte Comenius Bilateral està dins dels programes finançats per la Unió Europea que es denominen The Life Long Learning Programme.