banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

COMENIUS

D’associacions Comenius n’hi ha de diferents tipus, a l’escola fins ara hem optat per la modalitat de Projecte Comenius Bilateral.
 Es tracta, doncs, d’una associació escolar europea per treballar un tema triat entre les dues escoles que hi participen i d’on se’n deriven la realització d’activitats i l’elaboració de productes prèviament acordats. En el nostre cas estem associats amb la Tornedalsskolan de Haparanda (Suècia).
 El Projecte Comenius Bilateral està dins dels programes finançats per la Unió Europea que es denominen The Life Long Learning Programme.