banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

COMENIUS

D’associacions Comenius n’hi ha de diferents tipus, a l’escola fins ara hem optat per la modalitat de Projecte Comenius Bilateral.
 Es tracta, doncs, d’una associació escolar europea per treballar un tema triat entre les dues escoles que hi participen i d’on se’n deriven la realització d’activitats i l’elaboració de productes prèviament acordats. En el nostre cas estem associats amb la Tornedalsskolan de Haparanda (Suècia).
 El Projecte Comenius Bilateral està dins dels programes finançats per la Unió Europea que es denominen The Life Long Learning Programme.