Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

PROJECTE COMENIUS BILATERAL: The North and the South – Minority Languages in European Teenagers’ Lives (2008-2010)

El nostre centre d’interès va ser la vitalitat de les llengües minoritàries, el català i el suec, a la vida dels joves adolescents europeus, en dos contextos on aquestes llengües conviuen amb d’altres, com són el  castellà i el finès.comenius 2008-2010 883

Aquests van ser els objectius del Projecte:

•Valorar la pròpia realitat cultural i poder mostrar-la a altres joves europeus.
•Aprendre sobre altres realitats europees i treballar cap a la internacionalització.
•Promoure la tolerància, el respecte, l’acceptació de la diversitat...i treballar en contra del racisme, la discriminació i la xenofòbia.
•Millorar l’expressió oral en anglès dels alumnes a través de la immersió lingüística i d’un treball comú a les dues escoles.
•Millorar l’ús efectiu de les noves tecnologies. Blog amb el diari de les estades.
•Estudiar la situació de les llengües minoritàries dins el marc de la UE, tot comparant com conviuen i sobreviuen aquestes dues llengües en comunitats bilingües.
•Adquirir coneixements bàsics de totes dues llengües (Català/Suec).

comenius 2008-2010 642img 7664 1

El projecte va constar de 4 mobilitats. En les dues primeres van viatjar 21 alumnes i 4 professors (Barcelona octubre 2008 i Haparanda febrer 2009) i en les dues darreres 3 alumnes i 2 professors (Haparanda octubre 2009 i Barcelona juny 2010). Podeu llegir els articles relacionats amb les estades a la Revista Espiadimonis números 1 i 2.