Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

PROJECTE COMENIUS BILATERAL: The North and the South – Minority Languages in European Teenagers’ Lives (2008-2010)

El nostre centre d’interès va ser la vitalitat de les llengües minoritàries, el català i el suec, a la vida dels joves adolescents europeus, en dos contextos on aquestes llengües conviuen amb d’altres, com són el  castellà i el finès.comenius 2008-2010 883

Aquests van ser els objectius del Projecte:

•Valorar la pròpia realitat cultural i poder mostrar-la a altres joves europeus.
•Aprendre sobre altres realitats europees i treballar cap a la internacionalització.
•Promoure la tolerància, el respecte, l’acceptació de la diversitat...i treballar en contra del racisme, la discriminació i la xenofòbia.
•Millorar l’expressió oral en anglès dels alumnes a través de la immersió lingüística i d’un treball comú a les dues escoles.
•Millorar l’ús efectiu de les noves tecnologies. Blog amb el diari de les estades.
•Estudiar la situació de les llengües minoritàries dins el marc de la UE, tot comparant com conviuen i sobreviuen aquestes dues llengües en comunitats bilingües.
•Adquirir coneixements bàsics de totes dues llengües (Català/Suec).

comenius 2008-2010 642img 7664 1

El projecte va constar de 4 mobilitats. En les dues primeres van viatjar 21 alumnes i 4 professors (Barcelona octubre 2008 i Haparanda febrer 2009) i en les dues darreres 3 alumnes i 2 professors (Haparanda octubre 2009 i Barcelona juny 2010). Podeu llegir els articles relacionats amb les estades a la Revista Espiadimonis números 1 i 2.