concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

PROJECTE COMENIUS BILATERAL: The North and the South – Minority Languages in European Teenagers’ Lives (2008-2010)

El nostre centre d’interès va ser la vitalitat de les llengües minoritàries, el català i el suec, a la vida dels joves adolescents europeus, en dos contextos on aquestes llengües conviuen amb d’altres, com són el  castellà i el finès.comenius 2008-2010 883

Aquests van ser els objectius del Projecte:

•Valorar la pròpia realitat cultural i poder mostrar-la a altres joves europeus.
•Aprendre sobre altres realitats europees i treballar cap a la internacionalització.
•Promoure la tolerància, el respecte, l’acceptació de la diversitat...i treballar en contra del racisme, la discriminació i la xenofòbia.
•Millorar l’expressió oral en anglès dels alumnes a través de la immersió lingüística i d’un treball comú a les dues escoles.
•Millorar l’ús efectiu de les noves tecnologies. Blog amb el diari de les estades.
•Estudiar la situació de les llengües minoritàries dins el marc de la UE, tot comparant com conviuen i sobreviuen aquestes dues llengües en comunitats bilingües.
•Adquirir coneixements bàsics de totes dues llengües (Català/Suec).

comenius 2008-2010 642img 7664 1

El projecte va constar de 4 mobilitats. En les dues primeres van viatjar 21 alumnes i 4 professors (Barcelona octubre 2008 i Haparanda febrer 2009) i en les dues darreres 3 alumnes i 2 professors (Haparanda octubre 2009 i Barcelona juny 2010). Podeu llegir els articles relacionats amb les estades a la Revista Espiadimonis números 1 i 2.