banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

PROJECTE COMENIUS BILATERAL: The North and the South – Minority Languages in European Teenagers’ Lives (2008-2010)

El nostre centre d’interès va ser la vitalitat de les llengües minoritàries, el català i el suec, a la vida dels joves adolescents europeus, en dos contextos on aquestes llengües conviuen amb d’altres, com són el  castellà i el finès.comenius 2008-2010 883

Aquests van ser els objectius del Projecte:

•Valorar la pròpia realitat cultural i poder mostrar-la a altres joves europeus.
•Aprendre sobre altres realitats europees i treballar cap a la internacionalització.
•Promoure la tolerància, el respecte, l’acceptació de la diversitat...i treballar en contra del racisme, la discriminació i la xenofòbia.
•Millorar l’expressió oral en anglès dels alumnes a través de la immersió lingüística i d’un treball comú a les dues escoles.
•Millorar l’ús efectiu de les noves tecnologies. Blog amb el diari de les estades.
•Estudiar la situació de les llengües minoritàries dins el marc de la UE, tot comparant com conviuen i sobreviuen aquestes dues llengües en comunitats bilingües.
•Adquirir coneixements bàsics de totes dues llengües (Català/Suec).

comenius 2008-2010 642img 7664 1

El projecte va constar de 4 mobilitats. En les dues primeres van viatjar 21 alumnes i 4 professors (Barcelona octubre 2008 i Haparanda febrer 2009) i en les dues darreres 3 alumnes i 2 professors (Haparanda octubre 2009 i Barcelona juny 2010). Podeu llegir els articles relacionats amb les estades a la Revista Espiadimonis números 1 i 2.