concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

EGMUN 2015

La XIII edició de l’EGMUN va tenir lloc del 17 al 23 de novembre, organitzada per l’Espergaerde Gymnasium. Per a la nostra escola, aquesta va ser la 9ª vegada que assistíem a un MUN, però la primera vegada que ho fèiem a Dinamarca.egmun1

La delegació de l’escola va estar formada per 12 alumnes de 2n de Batxillerat, que van representar els dos països que ens van assignar des de l’organització: França i Nigèria.

França va ser representada per: Cesca Gasull, Dana Company, Mireia Campins, Irene Plaza, Roger Sahuquillo i Sergi Coloma, i per altra banda, Marina Lucas, Arnau Garcia, Bet Ribera, Nagui Yamamoto, Edu Suñé i Mar Batlle van representar Nigèria.

En el cas dels representants de França, els atemptats a Paris, que van succeir uns dies abans de marxar, van fer que haguessin d’estar molt pendents de les notícies i del que anava passant, per poder-se ajustar a la posició del govern en cada moment.
 img 1698
Un cop a Dinamarca, els nostres alumnes van poder participar en una Cerimònia Inaugural espectacular a la Glyptoteket de Copenhague i en uns debats sobre temàtica diversa de nivell molt alt. Tot i que el funcionament de l’EGMUN és una mica diferent del que estem acostumats a Alemanya i Romania, els nostres delegats van fer-hi un molt bon paper i, fins i tot, la Marina Lucas, delegada de Nigèria al Consell de Seguretat, va recollir el premi a la Best First-timer  del seu comitè a la cerimònia de clausura. Moltes felicitats!!!egmun2

Durant la setmana a Dinamarca l’allotjament va ser en famílies d’alumnes de diferents escoles de la zona que també participaven a l'EGMUN. Així doncs, els nostres alumnes van poder conèixer de primera mà les tradicions daneses i tastar molts plats típics.

Entre discussió i discussió en els comitès per arribar a acordar resolucions, l’official party i la unofficial party, hi va haver temps per gaudir de la neu, poder veure els mercats de Nadal i trobar la Sireneta. Una experiència inoblidable, que de ben segur repetirem!