Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

EGMUN 2015

La XIII edició de l’EGMUN va tenir lloc del 17 al 23 de novembre, organitzada per l’Espergaerde Gymnasium. Per a la nostra escola, aquesta va ser la 9ª vegada que assistíem a un MUN, però la primera vegada que ho fèiem a Dinamarca.egmun1

La delegació de l’escola va estar formada per 12 alumnes de 2n de Batxillerat, que van representar els dos països que ens van assignar des de l’organització: França i Nigèria.

França va ser representada per: Cesca Gasull, Dana Company, Mireia Campins, Irene Plaza, Roger Sahuquillo i Sergi Coloma, i per altra banda, Marina Lucas, Arnau Garcia, Bet Ribera, Nagui Yamamoto, Edu Suñé i Mar Batlle van representar Nigèria.

En el cas dels representants de França, els atemptats a Paris, que van succeir uns dies abans de marxar, van fer que haguessin d’estar molt pendents de les notícies i del que anava passant, per poder-se ajustar a la posició del govern en cada moment.
 img 1698
Un cop a Dinamarca, els nostres alumnes van poder participar en una Cerimònia Inaugural espectacular a la Glyptoteket de Copenhague i en uns debats sobre temàtica diversa de nivell molt alt. Tot i que el funcionament de l’EGMUN és una mica diferent del que estem acostumats a Alemanya i Romania, els nostres delegats van fer-hi un molt bon paper i, fins i tot, la Marina Lucas, delegada de Nigèria al Consell de Seguretat, va recollir el premi a la Best First-timer  del seu comitè a la cerimònia de clausura. Moltes felicitats!!!egmun2

Durant la setmana a Dinamarca l’allotjament va ser en famílies d’alumnes de diferents escoles de la zona que també participaven a l'EGMUN. Així doncs, els nostres alumnes van poder conèixer de primera mà les tradicions daneses i tastar molts plats típics.

Entre discussió i discussió en els comitès per arribar a acordar resolucions, l’official party i la unofficial party, hi va haver temps per gaudir de la neu, poder veure els mercats de Nadal i trobar la Sireneta. Una experiència inoblidable, que de ben segur repetirem!