Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

MUNOB: L'aventura romanesa

Amb l’experiència MUN ben integrada a la vida de l’escola, l'any 2014 vam decidir obrir una nova ruta i participar al MUNOB (Model United Nations of Bucharest). Es tracta, doncs, del mateix tipus de projecte que havíem anat fent a Alemanya els darrers anys, però aquest cop, a Bucarest, Romania.
foto
 L’organització del MUNOB és a càrrec dels alumnes i professorat del Colegiul National Mihai Viteazul, una prestigiosa escola de secundària de Bucarest.
 Aquest model compta amb participants de diversos països del món, així com amb molts estudiants de centres de secundària de Bucarest. Tots plegats es troben durant una setmana de finals d'abril, començaments de maig, per simular els diferents comitès de les Nacions Unides i discutir sobre temes d'actualitat.

img 8417

El funcionament i el dia a dia del MUNOB és molt semblant al que ja coneixíem d’Alemanya, però els organitzadors romanesos han fet les seves adaptacions i han creat el seu propi model. Dos exemples són que els països que representa cada delegació són assignats des de l’organització i que  l’Opening Ceremony i/o la General Assembly se celebren fora de l’escola, en algun edifici públic de la ciutat. img 0148

Normalment aprofiten l'ocasió per convidar representants del govern o ambaixadors d'altres països, que s'adrecen als assistents i els expliquen experiències personals relacionades amb la política o les Nacions Unides.
 La magnífica organització del projecte, la possibilitat de conèixer un lloc tan diferent com és Bucarest, però sobretot la meravellosa acollida a les famílies romaneses que tenen els nostres alumnes cada any, fa que MUNOB sigui una altra de les ofertes fixes del Departament de Programes Internacionals des de 2014.