banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

MUNOB 2014

Un mes després d’haver tornat del MUNOG 2013, vam posar fil a l’agulla i vam avançar el càsting que normalment fem més endavant per triar la següent delegació diplomàtica. Així doncs, vam anunciar tant el MUNOG 2014 com el MUNOB 2014 i vam poder oferir moltes més places als alumnes de 1r de Batxillerat, que es van presentar a la reunió informativa i al càsting.
img 8568

Després del procés de selecció, mesos de preparació i feina a casa i a l’escola per arribar-hi amb garanties, la tercera edició del MUNOB (Model United Nations of Bucharest) va tenir lloc del 29 d’abril al 5 de maig a Romania, organitzat pel Colegiul National Mihai Viteazul.
img 8514

En aquesta ocasió, els països que els nostres delegats i ambaixadors van representar van ser Austràlia: Carla Palet i Polina Khatkevich, Iran:Joan Mor, Victòria Mowbray, Núria Grinyó i Nelia García, Sudan: Àngela Garcia, Georgina De la Ossa i Anna Barrachina i Suïssa: Adrià Andreu i Cesca Gasull.

L'organització i el desenvolupament del MUNOB van ser fantàstics. L'Opening Ceremony va tenir com a escenari el Palau del Patriarca, l'antic parlament de Romania.

Els nostres delegats diplomàtics van fer novament un molt bon paper i s’ho van passar d’allò més bé, tant en els comitès com en el programa social, ple de festes i activitats. A la Closing Ceremony l'Anna Barrachina va ser destacada com a millor delegada de primer any del seu comitè.

Amb l’experiència del blog de l’octubre passat, vam incorporar també un blog de seguiment The MUNOB Experience, que us convidem a visitar, i que recull els millors moments, fotos i vídeos dels nostres delegats diplomàtics a Bucarest.
                                        img 8188