banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

MUNOB 2014

Un mes després d’haver tornat del MUNOG 2013, vam posar fil a l’agulla i vam avançar el càsting que normalment fem més endavant per triar la següent delegació diplomàtica. Així doncs, vam anunciar tant el MUNOG 2014 com el MUNOB 2014 i vam poder oferir moltes més places als alumnes de 1r de Batxillerat, que es van presentar a la reunió informativa i al càsting.
img 8568

Després del procés de selecció, mesos de preparació i feina a casa i a l’escola per arribar-hi amb garanties, la tercera edició del MUNOB (Model United Nations of Bucharest) va tenir lloc del 29 d’abril al 5 de maig a Romania, organitzat pel Colegiul National Mihai Viteazul.
img 8514

En aquesta ocasió, els països que els nostres delegats i ambaixadors van representar van ser Austràlia: Carla Palet i Polina Khatkevich, Iran:Joan Mor, Victòria Mowbray, Núria Grinyó i Nelia García, Sudan: Àngela Garcia, Georgina De la Ossa i Anna Barrachina i Suïssa: Adrià Andreu i Cesca Gasull.

L'organització i el desenvolupament del MUNOB van ser fantàstics. L'Opening Ceremony va tenir com a escenari el Palau del Patriarca, l'antic parlament de Romania.

Els nostres delegats diplomàtics van fer novament un molt bon paper i s’ho van passar d’allò més bé, tant en els comitès com en el programa social, ple de festes i activitats. A la Closing Ceremony l'Anna Barrachina va ser destacada com a millor delegada de primer any del seu comitè.

Amb l’experiència del blog de l’octubre passat, vam incorporar també un blog de seguiment The MUNOB Experience, que us convidem a visitar, i que recull els millors moments, fotos i vídeos dels nostres delegats diplomàtics a Bucarest.
                                        img 8188