banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

MUNOB 2014

Un mes després d’haver tornat del MUNOG 2013, vam posar fil a l’agulla i vam avançar el càsting que normalment fem més endavant per triar la següent delegació diplomàtica. Així doncs, vam anunciar tant el MUNOG 2014 com el MUNOB 2014 i vam poder oferir moltes més places als alumnes de 1r de Batxillerat, que es van presentar a la reunió informativa i al càsting.
img 8568

Després del procés de selecció, mesos de preparació i feina a casa i a l’escola per arribar-hi amb garanties, la tercera edició del MUNOB (Model United Nations of Bucharest) va tenir lloc del 29 d’abril al 5 de maig a Romania, organitzat pel Colegiul National Mihai Viteazul.
img 8514

En aquesta ocasió, els països que els nostres delegats i ambaixadors van representar van ser Austràlia: Carla Palet i Polina Khatkevich, Iran:Joan Mor, Victòria Mowbray, Núria Grinyó i Nelia García, Sudan: Àngela Garcia, Georgina De la Ossa i Anna Barrachina i Suïssa: Adrià Andreu i Cesca Gasull.

L'organització i el desenvolupament del MUNOB van ser fantàstics. L'Opening Ceremony va tenir com a escenari el Palau del Patriarca, l'antic parlament de Romania.

Els nostres delegats diplomàtics van fer novament un molt bon paper i s’ho van passar d’allò més bé, tant en els comitès com en el programa social, ple de festes i activitats. A la Closing Ceremony l'Anna Barrachina va ser destacada com a millor delegada de primer any del seu comitè.

Amb l’experiència del blog de l’octubre passat, vam incorporar també un blog de seguiment The MUNOB Experience, que us convidem a visitar, i que recull els millors moments, fotos i vídeos dels nostres delegats diplomàtics a Bucarest.
                                        img 8188