Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

MUNOB 2014

Un mes després d’haver tornat del MUNOG 2013, vam posar fil a l’agulla i vam avançar el càsting que normalment fem més endavant per triar la següent delegació diplomàtica. Així doncs, vam anunciar tant el MUNOG 2014 com el MUNOB 2014 i vam poder oferir moltes més places als alumnes de 1r de Batxillerat, que es van presentar a la reunió informativa i al càsting.
img 8568

Després del procés de selecció, mesos de preparació i feina a casa i a l’escola per arribar-hi amb garanties, la tercera edició del MUNOB (Model United Nations of Bucharest) va tenir lloc del 29 d’abril al 5 de maig a Romania, organitzat pel Colegiul National Mihai Viteazul.
img 8514

En aquesta ocasió, els països que els nostres delegats i ambaixadors van representar van ser Austràlia: Carla Palet i Polina Khatkevich, Iran:Joan Mor, Victòria Mowbray, Núria Grinyó i Nelia García, Sudan: Àngela Garcia, Georgina De la Ossa i Anna Barrachina i Suïssa: Adrià Andreu i Cesca Gasull.

L'organització i el desenvolupament del MUNOB van ser fantàstics. L'Opening Ceremony va tenir com a escenari el Palau del Patriarca, l'antic parlament de Romania.

Els nostres delegats diplomàtics van fer novament un molt bon paper i s’ho van passar d’allò més bé, tant en els comitès com en el programa social, ple de festes i activitats. A la Closing Ceremony l'Anna Barrachina va ser destacada com a millor delegada de primer any del seu comitè.

Amb l’experiència del blog de l’octubre passat, vam incorporar també un blog de seguiment The MUNOB Experience, que us convidem a visitar, i que recull els millors moments, fotos i vídeos dels nostres delegats diplomàtics a Bucarest.
                                        img 8188