PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

MUNOB 2014

Un mes després d’haver tornat del MUNOG 2013, vam posar fil a l’agulla i vam avançar el càsting que normalment fem més endavant per triar la següent delegació diplomàtica. Així doncs, vam anunciar tant el MUNOG 2014 com el MUNOB 2014 i vam poder oferir moltes més places als alumnes de 1r de Batxillerat, que es van presentar a la reunió informativa i al càsting.
img 8568

Després del procés de selecció, mesos de preparació i feina a casa i a l’escola per arribar-hi amb garanties, la tercera edició del MUNOB (Model United Nations of Bucharest) va tenir lloc del 29 d’abril al 5 de maig a Romania, organitzat pel Colegiul National Mihai Viteazul.
img 8514

En aquesta ocasió, els països que els nostres delegats i ambaixadors van representar van ser Austràlia: Carla Palet i Polina Khatkevich, Iran:Joan Mor, Victòria Mowbray, Núria Grinyó i Nelia García, Sudan: Àngela Garcia, Georgina De la Ossa i Anna Barrachina i Suïssa: Adrià Andreu i Cesca Gasull.

L'organització i el desenvolupament del MUNOB van ser fantàstics. L'Opening Ceremony va tenir com a escenari el Palau del Patriarca, l'antic parlament de Romania.

Els nostres delegats diplomàtics van fer novament un molt bon paper i s’ho van passar d’allò més bé, tant en els comitès com en el programa social, ple de festes i activitats. A la Closing Ceremony l'Anna Barrachina va ser destacada com a millor delegada de primer any del seu comitè.

Amb l’experiència del blog de l’octubre passat, vam incorporar també un blog de seguiment The MUNOB Experience, que us convidem a visitar, i que recull els millors moments, fotos i vídeos dels nostres delegats diplomàtics a Bucarest.
                                        img 8188