banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner concert nadal 2017

CONCERT DE NADAL

Desembre ens porta el fred, les presses, però també el concert de nadal de l'EPNS

+ info aquí.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual aquí

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

MUNOB 2015

La segona delegació diplomàtica de l’escola rumb a Romania va sortir el dia 29 d’abril. Enrera quedaven els càstings i tota la feina de preparació, i per endavant una setmana a Bucarest per participar a la IV edició del MUNOB, que un cop més organitzava l’escola Mihai Viteazul.

Els 12 alumnes de l’escola que hi van participar van representar Xina, Canadà i Txad, els 3 països que ens van assignar des de l’organització. Xina, amb una delegació molt nombrosa, va ser representada per: Cesca Gasull, Anna Piñol, Aram Ruíz, Carla Canals, Joan Miralpeix i Louis Burgen. Canadà va tenir com a ambaixadora l’Adara Solas i com a delegats la Maria Subirà i l’Àlex Bedford, i de Txad, se’n van fer càrrec el Pau Serrat, com a ambaixador, i la Maria Sánchez, com a delegada.img 9317

img 9342A diferència de l’any anterior, el MUNOB va celebrar la seva Opening Session a l’acabada d’estrenar Biblioteca Nacional, i la nostra ambaixadora de Xina, la Cesca Gasull, va tenir l’honor de fer-hi un discurs.

Un cop obert el MUN, el treball per comitès es va traslladar a l’escola i la feina de la setmana va ser, un any més, intensa per a tota la delegació.

Per primer cop vam tenir un delegat, l’Aram Ruíz, participant en el Consell de Seguretat Històric, que va tenir el doble repte de posar-se a la pell d’un diplomàtic xinès, però al mateix temps, traslladar-se en el temps i reviure conflictes passats, que després dels debats i les discussions, poden acabar resolent-se de manera diferent a com van passar en realitat. Tot un repte per als apassionats de la història! img 9447

Després de tota la setmana a MUNOB, amb la Closing Ceremony es va donar per acabada la conferència. I què millor que acabar-la amb el reconeixement de la delegació de l’escola com The Coolest Delegation i amb la Cesca Gasull nomenada Miss MUNOB 2015!