banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

MUNOB 2015

La segona delegació diplomàtica de l’escola rumb a Romania va sortir el dia 29 d’abril. Enrera quedaven els càstings i tota la feina de preparació, i per endavant una setmana a Bucarest per participar a la IV edició del MUNOB, que un cop més organitzava l’escola Mihai Viteazul.

Els 12 alumnes de l’escola que hi van participar van representar Xina, Canadà i Txad, els 3 països que ens van assignar des de l’organització. Xina, amb una delegació molt nombrosa, va ser representada per: Cesca Gasull, Anna Piñol, Aram Ruíz, Carla Canals, Joan Miralpeix i Louis Burgen. Canadà va tenir com a ambaixadora l’Adara Solas i com a delegats la Maria Subirà i l’Àlex Bedford, i de Txad, se’n van fer càrrec el Pau Serrat, com a ambaixador, i la Maria Sánchez, com a delegada.img 9317

img 9342A diferència de l’any anterior, el MUNOB va celebrar la seva Opening Session a l’acabada d’estrenar Biblioteca Nacional, i la nostra ambaixadora de Xina, la Cesca Gasull, va tenir l’honor de fer-hi un discurs.

Un cop obert el MUN, el treball per comitès es va traslladar a l’escola i la feina de la setmana va ser, un any més, intensa per a tota la delegació.

Per primer cop vam tenir un delegat, l’Aram Ruíz, participant en el Consell de Seguretat Històric, que va tenir el doble repte de posar-se a la pell d’un diplomàtic xinès, però al mateix temps, traslladar-se en el temps i reviure conflictes passats, que després dels debats i les discussions, poden acabar resolent-se de manera diferent a com van passar en realitat. Tot un repte per als apassionats de la història! img 9447

Després de tota la setmana a MUNOB, amb la Closing Ceremony es va donar per acabada la conferència. I què millor que acabar-la amb el reconeixement de la delegació de l’escola com The Coolest Delegation i amb la Cesca Gasull nomenada Miss MUNOB 2015!