banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

MUNOB 2015

La segona delegació diplomàtica de l’escola rumb a Romania va sortir el dia 29 d’abril. Enrera quedaven els càstings i tota la feina de preparació, i per endavant una setmana a Bucarest per participar a la IV edició del MUNOB, que un cop més organitzava l’escola Mihai Viteazul.

Els 12 alumnes de l’escola que hi van participar van representar Xina, Canadà i Txad, els 3 països que ens van assignar des de l’organització. Xina, amb una delegació molt nombrosa, va ser representada per: Cesca Gasull, Anna Piñol, Aram Ruíz, Carla Canals, Joan Miralpeix i Louis Burgen. Canadà va tenir com a ambaixadora l’Adara Solas i com a delegats la Maria Subirà i l’Àlex Bedford, i de Txad, se’n van fer càrrec el Pau Serrat, com a ambaixador, i la Maria Sánchez, com a delegada.img 9317

img 9342A diferència de l’any anterior, el MUNOB va celebrar la seva Opening Session a l’acabada d’estrenar Biblioteca Nacional, i la nostra ambaixadora de Xina, la Cesca Gasull, va tenir l’honor de fer-hi un discurs.

Un cop obert el MUN, el treball per comitès es va traslladar a l’escola i la feina de la setmana va ser, un any més, intensa per a tota la delegació.

Per primer cop vam tenir un delegat, l’Aram Ruíz, participant en el Consell de Seguretat Històric, que va tenir el doble repte de posar-se a la pell d’un diplomàtic xinès, però al mateix temps, traslladar-se en el temps i reviure conflictes passats, que després dels debats i les discussions, poden acabar resolent-se de manera diferent a com van passar en realitat. Tot un repte per als apassionats de la història! img 9447

Després de tota la setmana a MUNOB, amb la Closing Ceremony es va donar per acabada la conferència. I què millor que acabar-la amb el reconeixement de la delegació de l’escola com The Coolest Delegation i amb la Cesca Gasull nomenada Miss MUNOB 2015!