Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Podeu fer la vostra inscripció aquí abans del 18 de gener.

taller mares i pares ampa

TALLER DE MARES I PARES

CONVIURE AMB ADOLESCENTS. L'educació emocional, les habilitats socials i la resolució de conflictes a casa. A càrrec de la Dra. Juani Mesa.

21, 24, 29 y 31 de gener de 18.30h a 20.30h.

Taller gratuït. La durada del taller són els 4 dies. Cal inscriure's abans del 15 de gener.

conferencia Neurologia

CONFERÈNCIA

Conferència "Neurologia en el món emocional i social. Relació amb l'aprenentatge i la vida." a càrrec de la Sra. Marta Ligioiz Vázquez.

Dimarts 22 de gener a les 18.30h.

>> Incripcions aquí (abans del 15/1/19) <<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes ESO i BATXILLERAT, el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data!

PODEU FER LA INSCRIPCIÓ AQUÍ

MUNOB 2016

Un any més, i amb aquest ja és el tercer, una delegació de l’escola de 12 alumnes va marxar cap a Bucarest per participar en la V edició del MUNOB, que organitzava de nou l’escola de secundària Mihai Viteazul del 21 al 27 d’abril.

Els delegats i delegades seleccionats van ser alumnes de 1r de Batxillerat i de 1r curs de CFGS que, com sempre, havien superat el càsting previ fet a l’escola.

En aquesta ocasió els nostres diplomàtics van representar Grècia: Lara Regojo, Gerard De Mas, Sílvia Rosell i Ariadna Bagó, Suècia: Marina Serrano, Llorenç Cerdà i Alba Miró, i Egipte: Marc Roig, Ana Giraldo, Sergio Villegas, Sasha Golovín Nuhad Aoulad en els diferents comitès de les Nacions Unides. Sens dubte, tres grans reptes! img 0837

Com a novetat en aquesta edició, dos delegats d’Egipte van participar en el Comitè de Crisi del Consell de Seguretat, que era el primer any que se simulava a MUNOB. Aquest comitè obliga la parella de delegats, que treballa conjunatment, a prendre decisions in situ davant les notícies simulades i canviants que els van plantejant els moderadors cada dia. Cal, per tant, conèixer bé la política del país que representes i improvitzar constantment a l’hora de fer discursos i decidir posicions. Només apte per a valents!

img 0451
Per altra banda, una segona novetat va ser que l’Assemblea General de l’últim dia es va celebrar a l’auditori de la Facultat de Dret de la ciutat, el que ens va permetre conèixer un nou indret de la ciutat.

En general, va ser una setmana de debats intensos i molta feina per negociar les resolucions, que es va combinar amb la descoberta de la ciutat i les festes pròpies dels MUNs.

img 0428

Un cop de tornada a Barcelona, aquesta delegació ha rebut l’encàrrec d’organitzar i gestionar un club de debat en anglès de cara al curs vinent per als companys de l’escola, que permetrà millorar el nivell oral i d’oratòria en aquesta llengua, i que donarà més oportunitats de practicar a aquells alumnes que volen participar en un MUN o en el Parlament Europeu de Joves durant l'any. Els desitgem molta sort!