banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

MUNOB 2016

Un any més, i amb aquest ja és el tercer, una delegació de l’escola de 12 alumnes va marxar cap a Bucarest per participar en la V edició del MUNOB, que organitzava de nou l’escola de secundària Mihai Viteazul del 21 al 27 d’abril.

Els delegats i delegades seleccionats van ser alumnes de 1r de Batxillerat i de 1r curs de CFGS que, com sempre, havien superat el càsting previ fet a l’escola.

En aquesta ocasió els nostres diplomàtics van representar Grècia: Lara Regojo, Gerard De Mas, Sílvia Rosell i Ariadna Bagó, Suècia: Marina Serrano, Llorenç Cerdà i Alba Miró, i Egipte: Marc Roig, Ana Giraldo, Sergio Villegas, Sasha Golovín Nuhad Aoulad en els diferents comitès de les Nacions Unides. Sens dubte, tres grans reptes! img 0837

Com a novetat en aquesta edició, dos delegats d’Egipte van participar en el Comitè de Crisi del Consell de Seguretat, que era el primer any que se simulava a MUNOB. Aquest comitè obliga la parella de delegats, que treballa conjunatment, a prendre decisions in situ davant les notícies simulades i canviants que els van plantejant els moderadors cada dia. Cal, per tant, conèixer bé la política del país que representes i improvitzar constantment a l’hora de fer discursos i decidir posicions. Només apte per a valents!

img 0451
Per altra banda, una segona novetat va ser que l’Assemblea General de l’últim dia es va celebrar a l’auditori de la Facultat de Dret de la ciutat, el que ens va permetre conèixer un nou indret de la ciutat.

En general, va ser una setmana de debats intensos i molta feina per negociar les resolucions, que es va combinar amb la descoberta de la ciutat i les festes pròpies dels MUNs.

img 0428

Un cop de tornada a Barcelona, aquesta delegació ha rebut l’encàrrec d’organitzar i gestionar un club de debat en anglès de cara al curs vinent per als companys de l’escola, que permetrà millorar el nivell oral i d’oratòria en aquesta llengua, i que donarà més oportunitats de practicar a aquells alumnes que volen participar en un MUN o en el Parlament Europeu de Joves durant l'any. Els desitgem molta sort!