Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

capsalera marato lectura

Us imagineu que gràcies a la lectura d´un llibre una persona aprèn a llegir? Us imagineu tenir un repte de lectura?
El curs passat vàrem formar part de les escoles pilot i enguany anem a totes: alumnes i professors ens fixarem un repte i llegirem com més llibres millor (còmics, àlbums, novel·la, poesia…)

Aquest curs participaran alumnes de 1r i 2n d’ESO, un grup de professors i personal no docent de l’escola.

La llibreria Re-Read patrocinarà el projecte i per cada 14 llibres llegits obtindrem una beca perquè una persona aprengui a llegir i escriure.

Podreu anar seguint el repte  per Instagram #llegimperaltres o bé per la web de Reciclacultura

El dia de Sant Jordi farem recompte del llibres llegits!!