banner edubarometre

RESPON L'EDUBARÒMETRE

Participa en l’enquesta de l’edubaròmetre. Ajuda’ns a fer crèixer una gran comunitat de persones que responguin pel futur de l'educació, pel futur dels nostres fills i pel futur de la nostra societat.

banner expo barceloneta 1r batxillerat brossa poemes visuals

EXPOSICIÓ POESIA VISUAL

Del 10 de maig a l'1 de juny, al CC Barceloneta, Exposició de poesia visual "Barceloneta Brossiana" amb participació d'alumnes de 1r de Batxillerat .

festa de les arts

FESTA DE LES ARTS

Dimecres 30 de Maig, a la tarda, a la sala d'actes de la nostra escola.

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 29 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

capsalera marato lectura

Us imagineu que gràcies a la lectura d´un llibre una persona aprèn a llegir? Us imagineu tenir un repte de lectura?
El curs passat vàrem formar part de les escoles pilot i enguany anem a totes: alumnes i professors ens fixarem un repte i llegirem com més llibres millor (còmics, àlbums, novel·la, poesia…)

Aquest curs participaran alumnes de 1r i 2n d’ESO, un grup de professors i personal no docent de l’escola.

La llibreria Re-Read patrocinarà el projecte i per cada 14 llibres llegits obtindrem una beca perquè una persona aprengui a llegir i escriure.

Podreu anar seguint el repte  per Instagram #llegimperaltres o bé per la web de Reciclacultura

El dia de Sant Jordi farem recompte del llibres llegits!!