banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

capsalera marato lectura

Us imagineu que gràcies a la lectura d´un llibre una persona aprèn a llegir? Us imagineu tenir un repte de lectura?
El curs passat vàrem formar part de les escoles pilot i enguany anem a totes: alumnes i professors ens fixarem un repte i llegirem com més llibres millor (còmics, àlbums, novel·la, poesia…)

Aquest curs participaran alumnes de 1r i 2n d’ESO, un grup de professors i personal no docent de l’escola.

La llibreria Re-Read patrocinarà el projecte i per cada 14 llibres llegits obtindrem una beca perquè una persona aprengui a llegir i escriure.

Podreu anar seguint el repte  per Instagram #llegimperaltres o bé per la web de Reciclacultura

El dia de Sant Jordi farem recompte del llibres llegits!!