banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner concert nadal 2017

CONCERT DE NADAL

Desembre ens porta el fred, les presses, però també el concert de nadal de l'EPNS

+ info aquí.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual aquí

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

capsalera marato lectura

Us imagineu que gràcies a la lectura d´un llibre una persona aprèn a llegir? Us imagineu tenir un repte de lectura?
El curs passat vàrem formar part de les escoles pilot i enguany anem a totes: alumnes i professors ens fixarem un repte i llegirem com més llibres millor (còmics, àlbums, novel·la, poesia…)

Aquest curs participaran alumnes de 1r i 2n d’ESO, un grup de professors i personal no docent de l’escola.

La llibreria Re-Read patrocinarà el projecte i per cada 14 llibres llegits obtindrem una beca perquè una persona aprengui a llegir i escriure.

Podreu anar seguint el repte  per Instagram #llegimperaltres o bé per la web de Reciclacultura

El dia de Sant Jordi farem recompte del llibres llegits!!