banner cami calassanc

CAMÍ DE CALASSANÇ

Presentació del Camí de Calassanç al Pallars Sobirà: de Gerri de la Sal a Sort. 4 de Març de 2018. Més informació aquí.

banner btx escenicv2

BATXILLERAT D'ARTS ESCÈNIQUES

Vols conèixer el nostre batxillerat d'arts escèniques?

Matrícula oberta.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner jpo març 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 10 de març.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

capsalera marato lectura

Us imagineu que gràcies a la lectura d´un llibre una persona aprèn a llegir? Us imagineu tenir un repte de lectura?
El curs passat vàrem formar part de les escoles pilot i enguany anem a totes: alumnes i professors ens fixarem un repte i llegirem com més llibres millor (còmics, àlbums, novel·la, poesia…)

Aquest curs participaran alumnes de 1r i 2n d’ESO, un grup de professors i personal no docent de l’escola.

La llibreria Re-Read patrocinarà el projecte i per cada 14 llibres llegits obtindrem una beca perquè una persona aprengui a llegir i escriure.

Podreu anar seguint el repte  per Instagram #llegimperaltres o bé per la web de Reciclacultura

El dia de Sant Jordi farem recompte del llibres llegits!!