Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

MUNOG 2009

Quan vam rebre la invitació per assistir a la primera edició de MUNOG al Goldberg Gymnasium de Sindelfingen (Alemanya), no ens ho vam pensar dues vegades! Era una oportunitat única, tot i que no sabíem massa com seria tot plegat!

Vam anar fins a Alemanya per participar en aquesta Simulació de les Nacions Unides i del 16 al 22 d’octubre els nostres alumnes van representar: Austràlia (Sofia León, Quim Miquel i Júlia Ferrer), Vietnam (Bernat Dolz, Laura González i Aleix Fernández), Canadà (Carles Moya, Alvaro Toledo i David Sánchez) i Indonèsia (Júlia Doñate, Albert Gordi i Marina Garcia). Va ser tota una experiència internacional!

Delegació Diplomàtica

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2009

Indonesia

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2009 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant-hi, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès. Austràlia

Així mateix podeu llegir l’article  que van escriure a l’Espiadimonis 3.

Al cap d’unes setmanes d’haver tornat, vam fer la primera MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola, una recreació d’una sessió de treball de l'ONU en anglès com les que es fan a Alemanya.

Delegació