PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

MUNOG 2009

Quan vam rebre la invitació per assistir a la primera edició de MUNOG al Goldberg Gymnasium de Sindelfingen (Alemanya), no ens ho vam pensar dues vegades! Era una oportunitat única, tot i que no sabíem massa com seria tot plegat!

Vam anar fins a Alemanya per participar en aquesta Simulació de les Nacions Unides i del 16 al 22 d’octubre els nostres alumnes van representar: Austràlia (Sofia León, Quim Miquel i Júlia Ferrer), Vietnam (Bernat Dolz, Laura González i Aleix Fernández), Canadà (Carles Moya, Alvaro Toledo i David Sánchez) i Indonèsia (Júlia Doñate, Albert Gordi i Marina Garcia). Va ser tota una experiència internacional!

Delegació Diplomàtica

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2009

Indonesia

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2009 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant-hi, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès. Austràlia

Així mateix podeu llegir l’article  que van escriure a l’Espiadimonis 3.

Al cap d’unes setmanes d’haver tornat, vam fer la primera MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola, una recreació d’una sessió de treball de l'ONU en anglès com les que es fan a Alemanya.

Delegació