banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

MUNOG 2009

Quan vam rebre la invitació per assistir a la primera edició de MUNOG al Goldberg Gymnasium de Sindelfingen (Alemanya), no ens ho vam pensar dues vegades! Era una oportunitat única, tot i que no sabíem massa com seria tot plegat!

Vam anar fins a Alemanya per participar en aquesta Simulació de les Nacions Unides i del 16 al 22 d’octubre els nostres alumnes van representar: Austràlia (Sofia León, Quim Miquel i Júlia Ferrer), Vietnam (Bernat Dolz, Laura González i Aleix Fernández), Canadà (Carles Moya, Alvaro Toledo i David Sánchez) i Indonèsia (Júlia Doñate, Albert Gordi i Marina Garcia). Va ser tota una experiència internacional!

Delegació Diplomàtica

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2009

Indonesia

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2009 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant-hi, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès. Austràlia

Així mateix podeu llegir l’article  que van escriure a l’Espiadimonis 3.

Al cap d’unes setmanes d’haver tornat, vam fer la primera MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola, una recreació d’una sessió de treball de l'ONU en anglès com les que es fan a Alemanya.

Delegació