banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

MUNOG 2010

Després de la bona experiència del primer any sabíem que tornaríem a MUNOG l’any següent. Sabent com funcionava aquest gran joc de rol que és el MUNOG i amb classes de preparació programades a l’escola per als alumnes participants, el repte va continuar essent gran però molt més a l’abast dels valents que volien fer de diplomàtics... Xile

En aquesta segona edició del MUNOG, que es va celebrar a Sindelfingen del 22 al 28 d’octubre, vam representar: Mèxic (Carles Moya, Aleix Fernández, Ramón Brotons, Adrià Botella i David Sánchez), Kènia (Angela Cervantes, Núria Miquel i Clara Ribera) i Xile (Júlia Doñate, Carla Pueyo, Raquel Degà i Alba Jutglar). Tots plegats van fer un paper molt destacat i van viure el MUNOG amb molta intensitat!Mèxic

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2010 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant a MUNOG, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès on treballaven.

Així mateix podeu llegir l’article amb les impressions del MUNOG que van escriure a la tornada a l’Espiadimonis 6.

Delegació 2012

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2010

Al cap d’uns mesos d’haver tornat i coincidint amb el càsting per l’any següent, vam fer un cop més la MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola.