PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

MUNOG 2010

Després de la bona experiència del primer any sabíem que tornaríem a MUNOG l’any següent. Sabent com funcionava aquest gran joc de rol que és el MUNOG i amb classes de preparació programades a l’escola per als alumnes participants, el repte va continuar essent gran però molt més a l’abast dels valents que volien fer de diplomàtics... Xile

En aquesta segona edició del MUNOG, que es va celebrar a Sindelfingen del 22 al 28 d’octubre, vam representar: Mèxic (Carles Moya, Aleix Fernández, Ramón Brotons, Adrià Botella i David Sánchez), Kènia (Angela Cervantes, Núria Miquel i Clara Ribera) i Xile (Júlia Doñate, Carla Pueyo, Raquel Degà i Alba Jutglar). Tots plegats van fer un paper molt destacat i van viure el MUNOG amb molta intensitat!Mèxic

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2010 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant a MUNOG, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès on treballaven.

Així mateix podeu llegir l’article amb les impressions del MUNOG que van escriure a la tornada a l’Espiadimonis 6.

Delegació 2012

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2010

Al cap d’uns mesos d’haver tornat i coincidint amb el càsting per l’any següent, vam fer un cop més la MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola.