banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

MUNOG 2010

Després de la bona experiència del primer any sabíem que tornaríem a MUNOG l’any següent. Sabent com funcionava aquest gran joc de rol que és el MUNOG i amb classes de preparació programades a l’escola per als alumnes participants, el repte va continuar essent gran però molt més a l’abast dels valents que volien fer de diplomàtics... Xile

En aquesta segona edició del MUNOG, que es va celebrar a Sindelfingen del 22 al 28 d’octubre, vam representar: Mèxic (Carles Moya, Aleix Fernández, Ramón Brotons, Adrià Botella i David Sánchez), Kènia (Angela Cervantes, Núria Miquel i Clara Ribera) i Xile (Júlia Doñate, Carla Pueyo, Raquel Degà i Alba Jutglar). Tots plegats van fer un paper molt destacat i van viure el MUNOG amb molta intensitat!Mèxic

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2010 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant a MUNOG, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès on treballaven.

Així mateix podeu llegir l’article amb les impressions del MUNOG que van escriure a la tornada a l’Espiadimonis 6.

Delegació 2012

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2010

Al cap d’uns mesos d’haver tornat i coincidint amb el càsting per l’any següent, vam fer un cop més la MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola.