Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

MUNOG 2010

Després de la bona experiència del primer any sabíem que tornaríem a MUNOG l’any següent. Sabent com funcionava aquest gran joc de rol que és el MUNOG i amb classes de preparació programades a l’escola per als alumnes participants, el repte va continuar essent gran però molt més a l’abast dels valents que volien fer de diplomàtics... Xile

En aquesta segona edició del MUNOG, que es va celebrar a Sindelfingen del 22 al 28 d’octubre, vam representar: Mèxic (Carles Moya, Aleix Fernández, Ramón Brotons, Adrià Botella i David Sánchez), Kènia (Angela Cervantes, Núria Miquel i Clara Ribera) i Xile (Júlia Doñate, Carla Pueyo, Raquel Degà i Alba Jutglar). Tots plegats van fer un paper molt destacat i van viure el MUNOG amb molta intensitat!Mèxic

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2010 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant a MUNOG, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès on treballaven.

Així mateix podeu llegir l’article amb les impressions del MUNOG que van escriure a la tornada a l’Espiadimonis 6.

Delegació 2012

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2010

Al cap d’uns mesos d’haver tornat i coincidint amb el càsting per l’any següent, vam fer un cop més la MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola.