Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

MUNOG 2010

Després de la bona experiència del primer any sabíem que tornaríem a MUNOG l’any següent. Sabent com funcionava aquest gran joc de rol que és el MUNOG i amb classes de preparació programades a l’escola per als alumnes participants, el repte va continuar essent gran però molt més a l’abast dels valents que volien fer de diplomàtics... Xile

En aquesta segona edició del MUNOG, que es va celebrar a Sindelfingen del 22 al 28 d’octubre, vam representar: Mèxic (Carles Moya, Aleix Fernández, Ramón Brotons, Adrià Botella i David Sánchez), Kènia (Angela Cervantes, Núria Miquel i Clara Ribera) i Xile (Júlia Doñate, Carla Pueyo, Raquel Degà i Alba Jutglar). Tots plegats van fer un paper molt destacat i van viure el MUNOG amb molta intensitat!Mèxic

Per saber com va anar el dia a dia a MUNOG 2010 us convidem a visitar la Wiki que vam crear mentre estàvem participant a MUNOG, on els nostres diplomàtics van anar explicant el seu dia a dia en els comitès on treballaven.

Així mateix podeu llegir l’article amb les impressions del MUNOG que van escriure a la tornada a l’Espiadimonis 6.

Delegació 2012

Delegació Diplomàtica al MUNOG 2010

Al cap d’uns mesos d’haver tornat i coincidint amb el càsting per l’any següent, vam fer un cop més la MUNOG Simulation a la sala d’actes de l’escola.