banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

MUNOG 2011

A l’edició del MUNOG 2011, que va tenir lloc a Sindelfingen (Alemanya) del 21 al 27d’octubre, van participar 10 alumnes de l’escola: 8 de segon de batxillerat i 2 de primer. Grup

Les delegacions diplomàtiques que vam representar en aquesta edició van ser: Dinamarca (Serena Sáez, Marina Garmendia i Paula Díaz), Veneçuela (Pol Montañès, Pedro Santos i Àlex Carmona) i Sud-àfrica (Raquel Degà, Núria Cabero, Paula Montero i Laia Delgado).

Els ambaixadors i delegats diplomàtics de l’escola van treballar en diferents comitès i van defensar els interessos dels seus respectius països a l’hora de negociar i elaborar les resolucions amb els representants de les altres delegacions internacionals.

Durant la setmana van aconseguir encapçalar 4 resolucions i posar el nom del seu país al capdavant del document final, fet molt important en el funcionament de MUNOG. La resolució sobre el tema de "microfinançament i microcrèdits com a mitjà per ajudar els països en vies de desenvolupament" va ser aprovada al comitè econòmic ECOSOC per unanimitat i posteriorment defensada pel delegat de Veneçuela davant de tot els assistents a MUNOG a l’Assemblea General a l’última jornada. Tot un èxit!

Us convidem a llegir l’article que els alumnes participants van escriure sobre MUNOG 2011 a lEspiadimonis 8.