banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

MUNOG 2011

A l’edició del MUNOG 2011, que va tenir lloc a Sindelfingen (Alemanya) del 21 al 27d’octubre, van participar 10 alumnes de l’escola: 8 de segon de batxillerat i 2 de primer. Grup

Les delegacions diplomàtiques que vam representar en aquesta edició van ser: Dinamarca (Serena Sáez, Marina Garmendia i Paula Díaz), Veneçuela (Pol Montañès, Pedro Santos i Àlex Carmona) i Sud-àfrica (Raquel Degà, Núria Cabero, Paula Montero i Laia Delgado).

Els ambaixadors i delegats diplomàtics de l’escola van treballar en diferents comitès i van defensar els interessos dels seus respectius països a l’hora de negociar i elaborar les resolucions amb els representants de les altres delegacions internacionals.

Durant la setmana van aconseguir encapçalar 4 resolucions i posar el nom del seu país al capdavant del document final, fet molt important en el funcionament de MUNOG. La resolució sobre el tema de "microfinançament i microcrèdits com a mitjà per ajudar els països en vies de desenvolupament" va ser aprovada al comitè econòmic ECOSOC per unanimitat i posteriorment defensada pel delegat de Veneçuela davant de tot els assistents a MUNOG a l’Assemblea General a l’última jornada. Tot un èxit!

Us convidem a llegir l’article que els alumnes participants van escriure sobre MUNOG 2011 a lEspiadimonis 8.