banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

MUNOG 2011

A l’edició del MUNOG 2011, que va tenir lloc a Sindelfingen (Alemanya) del 21 al 27d’octubre, van participar 10 alumnes de l’escola: 8 de segon de batxillerat i 2 de primer. Grup

Les delegacions diplomàtiques que vam representar en aquesta edició van ser: Dinamarca (Serena Sáez, Marina Garmendia i Paula Díaz), Veneçuela (Pol Montañès, Pedro Santos i Àlex Carmona) i Sud-àfrica (Raquel Degà, Núria Cabero, Paula Montero i Laia Delgado).

Els ambaixadors i delegats diplomàtics de l’escola van treballar en diferents comitès i van defensar els interessos dels seus respectius països a l’hora de negociar i elaborar les resolucions amb els representants de les altres delegacions internacionals.

Durant la setmana van aconseguir encapçalar 4 resolucions i posar el nom del seu país al capdavant del document final, fet molt important en el funcionament de MUNOG. La resolució sobre el tema de "microfinançament i microcrèdits com a mitjà per ajudar els països en vies de desenvolupament" va ser aprovada al comitè econòmic ECOSOC per unanimitat i posteriorment defensada pel delegat de Veneçuela davant de tot els assistents a MUNOG a l’Assemblea General a l’última jornada. Tot un èxit!

Us convidem a llegir l’article que els alumnes participants van escriure sobre MUNOG 2011 a lEspiadimonis 8.