Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

MUNOG 2011

A l’edició del MUNOG 2011, que va tenir lloc a Sindelfingen (Alemanya) del 21 al 27d’octubre, van participar 10 alumnes de l’escola: 8 de segon de batxillerat i 2 de primer. Grup

Les delegacions diplomàtiques que vam representar en aquesta edició van ser: Dinamarca (Serena Sáez, Marina Garmendia i Paula Díaz), Veneçuela (Pol Montañès, Pedro Santos i Àlex Carmona) i Sud-àfrica (Raquel Degà, Núria Cabero, Paula Montero i Laia Delgado).

Els ambaixadors i delegats diplomàtics de l’escola van treballar en diferents comitès i van defensar els interessos dels seus respectius països a l’hora de negociar i elaborar les resolucions amb els representants de les altres delegacions internacionals.

Durant la setmana van aconseguir encapçalar 4 resolucions i posar el nom del seu país al capdavant del document final, fet molt important en el funcionament de MUNOG. La resolució sobre el tema de "microfinançament i microcrèdits com a mitjà per ajudar els països en vies de desenvolupament" va ser aprovada al comitè econòmic ECOSOC per unanimitat i posteriorment defensada pel delegat de Veneçuela davant de tot els assistents a MUNOG a l’Assemblea General a l’última jornada. Tot un èxit!

Us convidem a llegir l’article que els alumnes participants van escriure sobre MUNOG 2011 a lEspiadimonis 8.