Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

MUNOG 2011

A l’edició del MUNOG 2011, que va tenir lloc a Sindelfingen (Alemanya) del 21 al 27d’octubre, van participar 10 alumnes de l’escola: 8 de segon de batxillerat i 2 de primer. Grup

Les delegacions diplomàtiques que vam representar en aquesta edició van ser: Dinamarca (Serena Sáez, Marina Garmendia i Paula Díaz), Veneçuela (Pol Montañès, Pedro Santos i Àlex Carmona) i Sud-àfrica (Raquel Degà, Núria Cabero, Paula Montero i Laia Delgado).

Els ambaixadors i delegats diplomàtics de l’escola van treballar en diferents comitès i van defensar els interessos dels seus respectius països a l’hora de negociar i elaborar les resolucions amb els representants de les altres delegacions internacionals.

Durant la setmana van aconseguir encapçalar 4 resolucions i posar el nom del seu país al capdavant del document final, fet molt important en el funcionament de MUNOG. La resolució sobre el tema de "microfinançament i microcrèdits com a mitjà per ajudar els països en vies de desenvolupament" va ser aprovada al comitè econòmic ECOSOC per unanimitat i posteriorment defensada pel delegat de Veneçuela davant de tot els assistents a MUNOG a l’Assemblea General a l’última jornada. Tot un èxit!

Us convidem a llegir l’article que els alumnes participants van escriure sobre MUNOG 2011 a lEspiadimonis 8.