Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

MUNOG 2012

Aquest curs, un cop acabat el Comenius, al cap de quatre dies literalment, vam fer maletes i la MUNOG CREW va marxar destinació a Sindelfingen (Alemanya) a fer de delegats diplomàtics en aquesta Simulació de les Nacions Unides, que ja és una cita anual per a la nostra escola. Es va celebrar del 18 al 24 d’octubre.
img 6854

Els nostres alumnes, convertits en delegats i ambaixadors, van representar les delegacions diplomàtiques de Suïssa (Marta Ribera, Ignasi Àvila i Andrea Terrón), Togo (Pedro Santos, Esteve Pérez i Francina Bel) i Iran (Àlex Carmona, Diego Huelin, Adriana Angel i Judit Sola) en els diferents comitès de les Nacions Unides on van ser assignats i hi van fer un molt bon paper.img 6875

Com a novetats, aquest any vam allotjar-nos en un alberg a Stuttgart i abans de començar el MUNOG vam poder passar un dia a Tübingen.

Podeu llegir un petit article sobre MUNOG a l'Espiadimonis 10.
dsc 0176.1