Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

MUNOG 2012

Aquest curs, un cop acabat el Comenius, al cap de quatre dies literalment, vam fer maletes i la MUNOG CREW va marxar destinació a Sindelfingen (Alemanya) a fer de delegats diplomàtics en aquesta Simulació de les Nacions Unides, que ja és una cita anual per a la nostra escola. Es va celebrar del 18 al 24 d’octubre.
img 6854

Els nostres alumnes, convertits en delegats i ambaixadors, van representar les delegacions diplomàtiques de Suïssa (Marta Ribera, Ignasi Àvila i Andrea Terrón), Togo (Pedro Santos, Esteve Pérez i Francina Bel) i Iran (Àlex Carmona, Diego Huelin, Adriana Angel i Judit Sola) en els diferents comitès de les Nacions Unides on van ser assignats i hi van fer un molt bon paper.img 6875

Com a novetats, aquest any vam allotjar-nos en un alberg a Stuttgart i abans de començar el MUNOG vam poder passar un dia a Tübingen.

Podeu llegir un petit article sobre MUNOG a l'Espiadimonis 10.
dsc 0176.1