banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

MUNOG 2012

Aquest curs, un cop acabat el Comenius, al cap de quatre dies literalment, vam fer maletes i la MUNOG CREW va marxar destinació a Sindelfingen (Alemanya) a fer de delegats diplomàtics en aquesta Simulació de les Nacions Unides, que ja és una cita anual per a la nostra escola. Es va celebrar del 18 al 24 d’octubre.
img 6854

Els nostres alumnes, convertits en delegats i ambaixadors, van representar les delegacions diplomàtiques de Suïssa (Marta Ribera, Ignasi Àvila i Andrea Terrón), Togo (Pedro Santos, Esteve Pérez i Francina Bel) i Iran (Àlex Carmona, Diego Huelin, Adriana Angel i Judit Sola) en els diferents comitès de les Nacions Unides on van ser assignats i hi van fer un molt bon paper.img 6875

Com a novetats, aquest any vam allotjar-nos en un alberg a Stuttgart i abans de començar el MUNOG vam poder passar un dia a Tübingen.

Podeu llegir un petit article sobre MUNOG a l'Espiadimonis 10.
dsc 0176.1