banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

MUNOG 2012

Aquest curs, un cop acabat el Comenius, al cap de quatre dies literalment, vam fer maletes i la MUNOG CREW va marxar destinació a Sindelfingen (Alemanya) a fer de delegats diplomàtics en aquesta Simulació de les Nacions Unides, que ja és una cita anual per a la nostra escola. Es va celebrar del 18 al 24 d’octubre.
img 6854

Els nostres alumnes, convertits en delegats i ambaixadors, van representar les delegacions diplomàtiques de Suïssa (Marta Ribera, Ignasi Àvila i Andrea Terrón), Togo (Pedro Santos, Esteve Pérez i Francina Bel) i Iran (Àlex Carmona, Diego Huelin, Adriana Angel i Judit Sola) en els diferents comitès de les Nacions Unides on van ser assignats i hi van fer un molt bon paper.img 6875

Com a novetats, aquest any vam allotjar-nos en un alberg a Stuttgart i abans de començar el MUNOG vam poder passar un dia a Tübingen.

Podeu llegir un petit article sobre MUNOG a l'Espiadimonis 10.
dsc 0176.1