banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

MUNOG 2012

Aquest curs, un cop acabat el Comenius, al cap de quatre dies literalment, vam fer maletes i la MUNOG CREW va marxar destinació a Sindelfingen (Alemanya) a fer de delegats diplomàtics en aquesta Simulació de les Nacions Unides, que ja és una cita anual per a la nostra escola. Es va celebrar del 18 al 24 d’octubre.
img 6854

Els nostres alumnes, convertits en delegats i ambaixadors, van representar les delegacions diplomàtiques de Suïssa (Marta Ribera, Ignasi Àvila i Andrea Terrón), Togo (Pedro Santos, Esteve Pérez i Francina Bel) i Iran (Àlex Carmona, Diego Huelin, Adriana Angel i Judit Sola) en els diferents comitès de les Nacions Unides on van ser assignats i hi van fer un molt bon paper.img 6875

Com a novetats, aquest any vam allotjar-nos en un alberg a Stuttgart i abans de començar el MUNOG vam poder passar un dia a Tübingen.

Podeu llegir un petit article sobre MUNOG a l'Espiadimonis 10.
dsc 0176.1