Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

MUNOG 2013

Un cop més i com ja és tradició, la delegació diplomàtica de l’escola va marxar cap a Sindelfingen (Alemanya) del 17 al 23 d’octubre per participar en el MUNOG.

munog 2013 55
Després de tota la preparació prèvia, el treball a l'estiu i els assajos, els nostres diplomàtics van defensar els interessos de tres països molt diferents entre ells i que no havíem representat mai abans: Índia (Lola Martín, Helena Herranz, Anna Casanovas i Mar Panyella), Nicaragua (Anna Pitarch, Gemma Dyson i Helena Majó) i Països Baixos (Gerard Trias, Aleix Solina i Anna Eastwood).

Durant la setmana a Sindelfingen i gràcies a la molta i bona feina de negociació vam aconseguir encapçalar 2 resolucions i posar el nom del país al capdavant del document final, fet molt important en el funcionament de MUNOG. La resolució sobre Un nou acord vinculant per al Canvi Climàtic en vistes al 2015 va ser aprovada per una gran majoria al Comitè de Medi Ambient i posteriorment defensada per la mateixa ambaixadora de Nicaragua davant de tot els assistents a l’Assemblea General a l’última jornada.

Per altra banda, la complexa resolució aprovada al Comitè de Drets Humans sobre la Compatibilitat entre els Drets Humans fonamentals i la Llei Islàmica va ser defensada també per una de les nostres diplomàtiques, l’ambaixadora d’Índia, i presentada també a l’Assamblea General. Tot un èxit!
img 7497

Tots els altres delegats i delegades van treballar també de valent en els seus comitès per ajudar a tirar els seus temes endavant i van participar molt activament en totes les discussions i negociacions.
img 7340

Cal destacar que l’ambaixadora de Nicaragua, Sra. Helena Majó, va ser nomenada la millor delegada del seu comitè a la Cerimònia de Clausura i acreditada amb un diploma. Felicitats!!
img 7748
Com a novetat importantíssima en aquest edició ha estat la realització del blog THE MUNOG Experience, que ha permès fer el seguiment a totes les famílies i a la comunitat educativa en general del que anava passant a MUNOG dia a dia. Des d’aquí hi podeu accedir i veure tota la feina feta, així com els vídeos i les fotos del projecte.

També des del blog podeu accedir al vídeo que van gravar els mateixos alumnes participants durant l’última nit a Alemanya i on ens fan partíceps de les seves experiències, emocions i sentiments pel que fa al MUNOG...aquella part que tant costa d’explicar i transmetre! Aquest vídeo, que va ser un regal sorpresa per a les MUN-Directors, el vam projectar també a la MUNOG Simulation d’aquesta edició.

Per altra banda, us convidem també a llegir l’article sobre MUNOG 2013 fet per una de les delegades d’Índia a l’Espiadimonis 12.