banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

MUNOG

Ja tenim les delegades diplomàtiques que representaran l’escola al MUNOG 2016, del 20 al 26 d’octubre, a Alemanya.

Les alumnes que faran de delegades i ambaixadores a Sindelfingen van haver de passar un càsting el passat mes de desembre per tal de poder obtenir una de les 10 places disponibles. Aquest va consistir en una presentació oral en anglès sobre un tema semblant als que es discuteixen a MUNOG. Així doncs, cada alumne/a va rebre un país i un tema relacionat a la sessió informativa i va haver d’exposar-lo al cap d’uns dies.

Un cop valorats els continguts, l’estructuració del discurs, l’expressió oral, la capacitat de comunicar i la comunicació no verbal, entre d’altres aspectes, es van escollir els guanyadors. Cal dir que el nivell que van mostrar els candidats tant d’anglès com de preparació va ser molt alt.

Per primer cop, la delegació diplomàtica de l'escola a un MUN serà totalment femenina i estarà formada per:

- Laia Ametller, Maria Robres, Berta Plans i Melanie Sun, que representaran Índia.
- Laia Barthelmess, Carolina Araque i Maria Oliver, que representaran Qatar.
- Mar Piedra, Júlia Filella i Emma Polo, que representaran Cuba.

Felicitats a totes i és hora de preparar-se per aquest gran repte internacional!