banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

MUNOG

Ja tenim les delegades diplomàtiques que representaran l’escola al MUNOG 2016, del 20 al 26 d’octubre, a Alemanya.

Les alumnes que faran de delegades i ambaixadores a Sindelfingen van haver de passar un càsting el passat mes de desembre per tal de poder obtenir una de les 10 places disponibles. Aquest va consistir en una presentació oral en anglès sobre un tema semblant als que es discuteixen a MUNOG. Així doncs, cada alumne/a va rebre un país i un tema relacionat a la sessió informativa i va haver d’exposar-lo al cap d’uns dies.

Un cop valorats els continguts, l’estructuració del discurs, l’expressió oral, la capacitat de comunicar i la comunicació no verbal, entre d’altres aspectes, es van escollir els guanyadors. Cal dir que el nivell que van mostrar els candidats tant d’anglès com de preparació va ser molt alt.

Per primer cop, la delegació diplomàtica de l'escola a un MUN serà totalment femenina i estarà formada per:

- Laia Ametller, Maria Robres, Berta Plans i Melanie Sun, que representaran Índia.
- Laia Barthelmess, Carolina Araque i Maria Oliver, que representaran Qatar.
- Mar Piedra, Júlia Filella i Emma Polo, que representaran Cuba.

Felicitats a totes i és hora de preparar-se per aquest gran repte internacional!