Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

MUNOG

Ja tenim les delegades diplomàtiques que representaran l’escola al MUNOG 2016, del 20 al 26 d’octubre, a Alemanya.

Les alumnes que faran de delegades i ambaixadores a Sindelfingen van haver de passar un càsting el passat mes de desembre per tal de poder obtenir una de les 10 places disponibles. Aquest va consistir en una presentació oral en anglès sobre un tema semblant als que es discuteixen a MUNOG. Així doncs, cada alumne/a va rebre un país i un tema relacionat a la sessió informativa i va haver d’exposar-lo al cap d’uns dies.

Un cop valorats els continguts, l’estructuració del discurs, l’expressió oral, la capacitat de comunicar i la comunicació no verbal, entre d’altres aspectes, es van escollir els guanyadors. Cal dir que el nivell que van mostrar els candidats tant d’anglès com de preparació va ser molt alt.

Per primer cop, la delegació diplomàtica de l'escola a un MUN serà totalment femenina i estarà formada per:

- Laia Ametller, Maria Robres, Berta Plans i Melanie Sun, que representaran Índia.
- Laia Barthelmess, Carolina Araque i Maria Oliver, que representaran Qatar.
- Mar Piedra, Júlia Filella i Emma Polo, que representaran Cuba.

Felicitats a totes i és hora de preparar-se per aquest gran repte internacional!