banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

MUNOG

Ja tenim les delegades diplomàtiques que representaran l’escola al MUNOG 2016, del 20 al 26 d’octubre, a Alemanya.

Les alumnes que faran de delegades i ambaixadores a Sindelfingen van haver de passar un càsting el passat mes de desembre per tal de poder obtenir una de les 10 places disponibles. Aquest va consistir en una presentació oral en anglès sobre un tema semblant als que es discuteixen a MUNOG. Així doncs, cada alumne/a va rebre un país i un tema relacionat a la sessió informativa i va haver d’exposar-lo al cap d’uns dies.

Un cop valorats els continguts, l’estructuració del discurs, l’expressió oral, la capacitat de comunicar i la comunicació no verbal, entre d’altres aspectes, es van escollir els guanyadors. Cal dir que el nivell que van mostrar els candidats tant d’anglès com de preparació va ser molt alt.

Per primer cop, la delegació diplomàtica de l'escola a un MUN serà totalment femenina i estarà formada per:

- Laia Ametller, Maria Robres, Berta Plans i Melanie Sun, que representaran Índia.
- Laia Barthelmess, Carolina Araque i Maria Oliver, que representaran Qatar.
- Mar Piedra, Júlia Filella i Emma Polo, que representaran Cuba.

Felicitats a totes i és hora de preparar-se per aquest gran repte internacional!