banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

MUNOG

Ja tenim les delegades diplomàtiques que representaran l’escola al MUNOG 2016, del 20 al 26 d’octubre, a Alemanya.

Les alumnes que faran de delegades i ambaixadores a Sindelfingen van haver de passar un càsting el passat mes de desembre per tal de poder obtenir una de les 10 places disponibles. Aquest va consistir en una presentació oral en anglès sobre un tema semblant als que es discuteixen a MUNOG. Així doncs, cada alumne/a va rebre un país i un tema relacionat a la sessió informativa i va haver d’exposar-lo al cap d’uns dies.

Un cop valorats els continguts, l’estructuració del discurs, l’expressió oral, la capacitat de comunicar i la comunicació no verbal, entre d’altres aspectes, es van escollir els guanyadors. Cal dir que el nivell que van mostrar els candidats tant d’anglès com de preparació va ser molt alt.

Per primer cop, la delegació diplomàtica de l'escola a un MUN serà totalment femenina i estarà formada per:

- Laia Ametller, Maria Robres, Berta Plans i Melanie Sun, que representaran Índia.
- Laia Barthelmess, Carolina Araque i Maria Oliver, que representaran Qatar.
- Mar Piedra, Júlia Filella i Emma Polo, que representaran Cuba.

Felicitats a totes i és hora de preparar-se per aquest gran repte internacional!