PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

mare mortum

L'escola participarà en el projecte STOP MARE MORTUM.

Durant la primera setmana lectiva de gener, els alumnes de l'ESO i de 1r de batxillerat assistiran a una conferència sobre el necessari canvi de polítiques migratòries, de protecció internacional i acció exterior que permetin respectar els drets humans.

Posteriorment, a partir de la reflexió sobre el contingut de la conferència, se sumaran al projecte ROSTRES DE LA MEDITERRÀNIA, dibuixant rostres de la realitat que ara pateixen els migrants, i dibuixant, també, rostres del món que volem.

A partir del dia 27 fins el dia 30 s'exposaran aquests rostres i ens serviran de reflexió per al Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

rostres