banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

Dilsen

Amb l’escola Stedelijke Humaniora de Dilsen (Bèlgica) hem dut a terme un intercanvi amb alumnes de 3r-4t d’ESO, a més d’acollir-los en cases dels nostres alumnes en alguna altra ocasió. Tant a Bèlgica com a Barcelona hem realitzat programes plens de visites i activitats.

5-10 d’octubre de 2010: Estada d’intercanvi a Dilsen

Atomium

Visita a l'Atomium

Aachen