banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner concert nadal 2017

CONCERT DE NADAL

Desembre ens porta el fred, les presses, però també el concert de nadal de l'EPNS

+ info aquí.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual aquí

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Dilsen

Amb l’escola Stedelijke Humaniora de Dilsen (Bèlgica) hem dut a terme un intercanvi amb alumnes de 3r-4t d’ESO, a més d’acollir-los en cases dels nostres alumnes en alguna altra ocasió. Tant a Bèlgica com a Barcelona hem realitzat programes plens de visites i activitats.

5-10 d’octubre de 2010: Estada d’intercanvi a Dilsen

Atomium

Visita a l'Atomium

Aachen