Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Podeu fer la vostra inscripció aquí abans del 18 de gener.

taller mares i pares ampa

TALLER DE MARES I PARES

CONVIURE AMB ADOLESCENTS. L'educació emocional, les habilitats socials i la resolució de conflictes a casa. A càrrec de la Dra. Juani Mesa.

21, 24, 29 y 31 de gener de 18.30h a 20.30h.

Taller gratuït. La durada del taller són els 4 dies. Cal inscriure's abans del 15 de gener.

conferencia Neurologia

CONFERÈNCIA

Conferència "Neurologia en el món emocional i social. Relació amb l'aprenentatge i la vida." a càrrec de la Sra. Marta Ligioiz Vázquez.

Dimarts 22 de gener a les 18.30h.

>> Incripcions aquí (abans del 15/1/19) <<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes ESO i BATXILLERAT, el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data!

PODEU FER LA INSCRIPCIÓ AQUÍ

Dilsen

Amb l’escola Stedelijke Humaniora de Dilsen (Bèlgica) hem dut a terme un intercanvi amb alumnes de 3r-4t d’ESO, a més d’acollir-los en cases dels nostres alumnes en alguna altra ocasió. Tant a Bèlgica com a Barcelona hem realitzat programes plens de visites i activitats.

5-10 d’octubre de 2010: Estada d’intercanvi a Dilsen

Atomium

Visita a l'Atomium

Aachen