banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Dilsen

Amb l’escola Stedelijke Humaniora de Dilsen (Bèlgica) hem dut a terme un intercanvi amb alumnes de 3r-4t d’ESO, a més d’acollir-los en cases dels nostres alumnes en alguna altra ocasió. Tant a Bèlgica com a Barcelona hem realitzat programes plens de visites i activitats.

5-10 d’octubre de 2010: Estada d’intercanvi a Dilsen

Atomium

Visita a l'Atomium

Aachen