banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Osnabrück

Amb l’escola Ursulaschule d’Osnabrück (Alemanya) hem realizat un parell  d’intercanvis amb alumnes de Batxillerat en aquests darrers anys. Aquestes són algunes de les activitats que hem fet durant les estades:

22-27 de gener 2012: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Clopenburg

Visita a Cloppenburg

Recepció a l'Ajuntament d'Osnabrück

Esmorzar a l'Ursulaschule

Passejada per Münster

Comiat a Osnabrück

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 9.

7-13 d’octubre 2011: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fonts de Montjuïc

Pícnic al Parc Güell

Visita a Girona

A l'escola

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Barcelona dels alumnes de l’Ursulaschule a L’Espiadimonis 8.

Els alumnes que van participar en el primer intercanvi amb l’escola Ursulaschule van ser els que en aquell moment estaven cursant la matèria optativa d’alemany.

16-21 de gener 2009: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Münster

Passeig amb fanalets per Osnabrück

A l'Ursulaschule

Us convidem a llegir l’article sobre l’acolliment i l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 1.

10-15 d’octubre 2008: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fent activitats a l'aula