PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

Osnabrück

Amb l’escola Ursulaschule d’Osnabrück (Alemanya) hem realizat un parell  d’intercanvis amb alumnes de Batxillerat en aquests darrers anys. Aquestes són algunes de les activitats que hem fet durant les estades:

22-27 de gener 2012: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Clopenburg

Visita a Cloppenburg

Recepció a l'Ajuntament d'Osnabrück

Esmorzar a l'Ursulaschule

Passejada per Münster

Comiat a Osnabrück

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 9.

7-13 d’octubre 2011: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fonts de Montjuïc

Pícnic al Parc Güell

Visita a Girona

A l'escola

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Barcelona dels alumnes de l’Ursulaschule a L’Espiadimonis 8.

Els alumnes que van participar en el primer intercanvi amb l’escola Ursulaschule van ser els que en aquell moment estaven cursant la matèria optativa d’alemany.

16-21 de gener 2009: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Münster

Passeig amb fanalets per Osnabrück

A l'Ursulaschule

Us convidem a llegir l’article sobre l’acolliment i l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 1.

10-15 d’octubre 2008: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fent activitats a l'aula