Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

Osnabrück

Amb l’escola Ursulaschule d’Osnabrück (Alemanya) hem realizat un parell  d’intercanvis amb alumnes de Batxillerat en aquests darrers anys. Aquestes són algunes de les activitats que hem fet durant les estades:

22-27 de gener 2012: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Clopenburg

Visita a Cloppenburg

Recepció a l'Ajuntament d'Osnabrück

Esmorzar a l'Ursulaschule

Passejada per Münster

Comiat a Osnabrück

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 9.

7-13 d’octubre 2011: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fonts de Montjuïc

Pícnic al Parc Güell

Visita a Girona

A l'escola

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Barcelona dels alumnes de l’Ursulaschule a L’Espiadimonis 8.

Els alumnes que van participar en el primer intercanvi amb l’escola Ursulaschule van ser els que en aquell moment estaven cursant la matèria optativa d’alemany.

16-21 de gener 2009: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Münster

Passeig amb fanalets per Osnabrück

A l'Ursulaschule

Us convidem a llegir l’article sobre l’acolliment i l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 1.

10-15 d’octubre 2008: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fent activitats a l'aula