banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

Osnabrück

Amb l’escola Ursulaschule d’Osnabrück (Alemanya) hem realizat un parell  d’intercanvis amb alumnes de Batxillerat en aquests darrers anys. Aquestes són algunes de les activitats que hem fet durant les estades:

22-27 de gener 2012: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Clopenburg

Visita a Cloppenburg

Recepció a l'Ajuntament d'Osnabrück

Esmorzar a l'Ursulaschule

Passejada per Münster

Comiat a Osnabrück

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 9.

7-13 d’octubre 2011: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fonts de Montjuïc

Pícnic al Parc Güell

Visita a Girona

A l'escola

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Barcelona dels alumnes de l’Ursulaschule a L’Espiadimonis 8.

Els alumnes que van participar en el primer intercanvi amb l’escola Ursulaschule van ser els que en aquell moment estaven cursant la matèria optativa d’alemany.

16-21 de gener 2009: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Münster

Passeig amb fanalets per Osnabrück

A l'Ursulaschule

Us convidem a llegir l’article sobre l’acolliment i l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 1.

10-15 d’octubre 2008: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fent activitats a l'aula