concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

Osnabrück

Amb l’escola Ursulaschule d’Osnabrück (Alemanya) hem realizat un parell  d’intercanvis amb alumnes de Batxillerat en aquests darrers anys. Aquestes són algunes de les activitats que hem fet durant les estades:

22-27 de gener 2012: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Clopenburg

Visita a Cloppenburg

Recepció a l'Ajuntament d'Osnabrück

Esmorzar a l'Ursulaschule

Passejada per Münster

Comiat a Osnabrück

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 9.

7-13 d’octubre 2011: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fonts de Montjuïc

Pícnic al Parc Güell

Visita a Girona

A l'escola

Us convidem a llegir l’article sobre l’estada a Barcelona dels alumnes de l’Ursulaschule a L’Espiadimonis 8.

Els alumnes que van participar en el primer intercanvi amb l’escola Ursulaschule van ser els que en aquell moment estaven cursant la matèria optativa d’alemany.

16-21 de gener 2009: Estada d’intercanvi a Osnabrück

Münster

Passeig amb fanalets per Osnabrück

A l'Ursulaschule

Us convidem a llegir l’article sobre l’acolliment i l’estada a Osnabrück a L’Espiadimonis 1.

10-15 d’octubre 2008: Estada d’intercanvi a Barcelona

Fent activitats a l'aula