banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

Els alumnes de primer d'ESO han desenvolupat aquesta setmana una activitat curricular relacionada amb els jocs populars. Amb  la col.laboració del professor de Visual i Plàstica, l'Antonio Gomez, han personalitzat les seves xapes per desprès poder gaudir de diferents propostes de jocs relacionats amb aquest element reciclat. Per un parell d'hores , els nois i noies de primer han descobert que també existeixen, a més dels jocs virtuals , els jocs reals , de poca inversió i molta diversió.