banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ informació aquí.

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem el dia de la ciència amb tallers a l'ESO i conferències al Batxillerat. + informació aquí.

banner evsw 2017

II SETMANA EUROPEA DE LA FP

Com l'any passat, ens hem sumat a aquesta iniciativa amb tot un seguit d'activitats per als grups de formació profesional. + informació aquí.

banner munog

EGMUN 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Espergaerde, Dinamarca.

Els alumnes de primer d'ESO han desenvolupat aquesta setmana una activitat curricular relacionada amb els jocs populars. Amb  la col.laboració del professor de Visual i Plàstica, l'Antonio Gomez, han personalitzat les seves xapes per desprès poder gaudir de diferents propostes de jocs relacionats amb aquest element reciclat. Per un parell d'hores , els nois i noies de primer han descobert que també existeixen, a més dels jocs virtuals , els jocs reals , de poca inversió i molta diversió.