banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
Del 4 al 30 de maig al CC Urgell.

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.

European Youth Parliament

Des del curs 2013-2014 participem a la fase regional de l’EYPE (European Youth Parliament España), que se celebra a Barcelona durant un cap de setmana a principis d’any.

img 7989
L’EYPE és una simulació de les sessions de treball i d’un ple del Parlament Europeu pensada per a què joves de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat debatin sobre temàtiques diverses d’àmbit europeu en anglès.

Els alumnes de vàries escoles de Barcelona treballen en equip i simulen pertànyer a comitès europeus que proposen resolucions per millorar temes d’actualitat. Es tracta, doncs, de conèixer a fons el tema que toca a cada delegat/da, preparar-se bé i esforçar-se per ser capaç de fer-ne una bona defensa així com poder respondre als atacs dels altres comitès o a les preguntes durant el debat. Al mateix temps, cal pensar en els temes dels altres comitès per poder fer els atacs i les preguntes corresponents durant les seves intervencions.

Els EYPEs tenen caràcter classificatori i de la fase regional es pot passar a la fase nacional i, fins i tot, a la fase europea.

A l’escola, amb l’experiència diplomàtica dels alumnes que participen en els MUNs a batxillerat des de fa molts anys, ens va semblar que participar en un projecte semblant a 4t d’ESO podria ser un bon començament per als alumnes interessats a esdevenir futurs diplomàtics, ja que ambdós projectes estan en una mateixa línia.

img 9264     img 0381    IMG 1630