banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

European Youth Parliament

Des del curs 2013-2014 participem a la fase regional de l’EYPE (European Youth Parliament España), que se celebra a Barcelona durant un cap de setmana a principis d’any.

img 7989
L’EYPE és una simulació de les sessions de treball i d’un ple del Parlament Europeu pensada per a què joves de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat debatin sobre temàtiques diverses d’àmbit europeu en anglès.

Els alumnes de vàries escoles de Barcelona treballen en equip i simulen pertànyer a comitès europeus que proposen resolucions per millorar temes d’actualitat. Es tracta, doncs, de conèixer a fons el tema que toca a cada delegat/da, preparar-se bé i esforçar-se per ser capaç de fer-ne una bona defensa així com poder respondre als atacs dels altres comitès o a les preguntes durant el debat. Al mateix temps, cal pensar en els temes dels altres comitès per poder fer els atacs i les preguntes corresponents durant les seves intervencions.

Els EYPEs tenen caràcter classificatori i de la fase regional es pot passar a la fase nacional i, fins i tot, a la fase europea.

A l’escola, amb l’experiència diplomàtica dels alumnes que participen en els MUNs a batxillerat des de fa molts anys, ens va semblar que participar en un projecte semblant a 4t d’ESO podria ser un bon començament per als alumnes interessats a esdevenir futurs diplomàtics, ja que ambdós projectes estan en una mateixa línia.

img 9264     img 0381    IMG 1630