banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

European Youth Parliament

Des del curs 2013-2014 participem a la fase regional de l’EYPE (European Youth Parliament España), que se celebra a Barcelona durant un cap de setmana a principis d’any.

img 7989
L’EYPE és una simulació de les sessions de treball i d’un ple del Parlament Europeu pensada per a què joves de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat debatin sobre temàtiques diverses d’àmbit europeu en anglès.

Els alumnes de vàries escoles de Barcelona treballen en equip i simulen pertànyer a comitès europeus que proposen resolucions per millorar temes d’actualitat. Es tracta, doncs, de conèixer a fons el tema que toca a cada delegat/da, preparar-se bé i esforçar-se per ser capaç de fer-ne una bona defensa així com poder respondre als atacs dels altres comitès o a les preguntes durant el debat. Al mateix temps, cal pensar en els temes dels altres comitès per poder fer els atacs i les preguntes corresponents durant les seves intervencions.

Els EYPEs tenen caràcter classificatori i de la fase regional es pot passar a la fase nacional i, fins i tot, a la fase europea.

A l’escola, amb l’experiència diplomàtica dels alumnes que participen en els MUNs a batxillerat des de fa molts anys, ens va semblar que participar en un projecte semblant a 4t d’ESO podria ser un bon començament per als alumnes interessats a esdevenir futurs diplomàtics, ja que ambdós projectes estan en una mateixa línia.

img 9264     img 0381    IMG 1630