banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner graduacio btx

GRADUACIÓ 4º ESO

Àlbum de fotos de l'acte de graduació dels alumnes de 4rt d'ESO.

Veure àlbum

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

European Youth Parliament

Des del curs 2013-2014 participem a la fase regional de l’EYPE (European Youth Parliament España), que se celebra a Barcelona durant un cap de setmana a principis d’any.

img 7989
L’EYPE és una simulació de les sessions de treball i d’un ple del Parlament Europeu pensada per a què joves de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat debatin sobre temàtiques diverses d’àmbit europeu en anglès.

Els alumnes de vàries escoles de Barcelona treballen en equip i simulen pertànyer a comitès europeus que proposen resolucions per millorar temes d’actualitat. Es tracta, doncs, de conèixer a fons el tema que toca a cada delegat/da, preparar-se bé i esforçar-se per ser capaç de fer-ne una bona defensa així com poder respondre als atacs dels altres comitès o a les preguntes durant el debat. Al mateix temps, cal pensar en els temes dels altres comitès per poder fer els atacs i les preguntes corresponents durant les seves intervencions.

Els EYPEs tenen caràcter classificatori i de la fase regional es pot passar a la fase nacional i, fins i tot, a la fase europea.

A l’escola, amb l’experiència diplomàtica dels alumnes que participen en els MUNs a batxillerat des de fa molts anys, ens va semblar que participar en un projecte semblant a 4t d’ESO podria ser un bon començament per als alumnes interessats a esdevenir futurs diplomàtics, ja que ambdós projectes estan en una mateixa línia.

img 9264     img 0381    IMG 1630