banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ informació aquí.

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem el dia de la ciència amb tallers a l'ESO i conferències al Batxillerat. + informació aquí.

banner evsw 2017

II SETMANA EUROPEA DE LA FP

Com l'any passat, ens hem sumat a aquesta iniciativa amb tot un seguit d'activitats per als grups de formació profesional. + informació aquí.

banner munog

EGMUN 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Espergaerde, Dinamarca.

FORMACIÓ A L’ESCOLA

L’escola Pia Nostra Senyora té una llarga tradició en els ensenyaments artístics i específicament en els ensenyaments audiovisuals.

Comptem amb un equip de professorat format per persones altament qualificades i que  acrediten:

• Experiència docent
  • Experiència en projectes audiovisuals professionals de diversa natura (cinema, música, videojocs, publicitat,...)

Els equipaments permetran l’aprenentatge de les competències professionals des dels més alts estàndards de qualitat.

Afegim un mòdul professional de Fonaments del cinema (aplicació dels efectes especials) que ens permeti proporcionar als alumnes les bases per formar part del mon dels efectes visuals de producció digital. Tot això en col•laboració amb l’ESCAC amb els que establirem sinergies a nivells de professorat, d’espais i de produccions audiovisuals que elaborarem conjuntament com a producte final dels estudis.

A més, comptem amb un servei psicopedagògic que té com a objectiu el d’ajudar els alumnes i les seves famílies al llarg de la seva etapa a la nostra escola en qualsevol dificultat tant a nivell escolar com personal.