Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

summem

PROJECTE SUMMEM

Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’Educació amb el projecte SUMMEM.

>> Més informació aquí

banner setmana cultural

SETMANA CULTURAL 1BTX

Del 18 al 21 de març portarem a terme diverses activitats, podeu veure-les aquí.

banner salo ensenyament

Presents al Saló d'Ensenyament Del 20 al 24 de març

Què vols estudiar?

+info.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

FORMACIÓ PROFESSIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ A L’ESCOLA

L’escola Pia Nostra Senyora té una llarga tradició en els ensenyaments artístics i específicament en els ensenyaments audiovisuals.

Comptem amb un equip de professorat format per persones altament qualificades i que  acrediten:

• Experiència docent
  • Experiència en projectes audiovisuals professionals de diversa natura (cinema, música, videojocs, publicitat,...)

Els equipaments permetran l’aprenentatge de les competències professionals des dels més alts estàndards de qualitat.

Afegim un mòdul professional de Fonaments del cinema (aplicació dels efectes especials) que ens permeti proporcionar als alumnes les bases per formar part del mon dels efectes visuals de producció digital. Tot això en col•laboració amb l’ESCAC amb els que establirem sinergies a nivells de professorat, d’espais i de produccions audiovisuals que elaborarem conjuntament com a producte final dels estudis.

A més, comptem amb un servei psicopedagògic que té com a objectiu el d’ajudar els alumnes i les seves famílies al llarg de la seva etapa a la nostra escola en qualsevol dificultat tant a nivell escolar com personal.