banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

FORMACIÓ A L’ESCOLA

L’escola Pia Nostra Senyora té una llarga tradició en els ensenyaments artístics i específicament en els ensenyaments audiovisuals.

Comptem amb un equip de professorat format per persones altament qualificades i que  acrediten:

• Experiència docent
  • Experiència en projectes audiovisuals professionals de diversa natura (cinema, música, videojocs, publicitat,...)

Els equipaments permetran l’aprenentatge de les competències professionals des dels més alts estàndards de qualitat.

Afegim un mòdul professional de Fonaments del cinema (aplicació dels efectes especials) que ens permeti proporcionar als alumnes les bases per formar part del mon dels efectes visuals de producció digital. Tot això en col•laboració amb l’ESCAC amb els que establirem sinergies a nivells de professorat, d’espais i de produccions audiovisuals que elaborarem conjuntament com a producte final dels estudis.

A més, comptem amb un servei psicopedagògic que té com a objectiu el d’ajudar els alumnes i les seves famílies al llarg de la seva etapa a la nostra escola en qualsevol dificultat tant a nivell escolar com personal.