Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

FORMACIÓ A L’ESCOLA

A l’escola Pia Nostra Senyora busquem l’excel·lència en l’educació. Per aquest motiu, i més enllà de tenir unes bones instal·lacions amb tot l’equipament necessari, el més important és l’equip humà que formen el cos de professors.

Tots els professors disposen d’una llarga experiència docent en diferents àmbits, tots ells relacionats amb la biologia. Disposen d’experiència investigadora i de diagnosi clínica desenvolupada al llarg dels anys i dels projectes de recerca en els quals han participat. Que els nostres professors hagin viscut els continguts que ensenyen, fa que puguin omplir-los de significat i que els alumnes ho rebin, entenguin i processin de forma molt satisfactòria.

El nostre lema és que el millor ensenyament porta al millor aprenentatge.