banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

FORMACIÓ A L’ESCOLA

A l’escola Pia Nostra Senyora busquem l’excel·lència en l’educació. Per aquest motiu, i més enllà de tenir unes bones instal·lacions amb tot l’equipament necessari, el més important és l’equip humà que formen el cos de professors.

Tots els professors disposen d’una llarga experiència docent en diferents àmbits, tots ells relacionats amb la biologia. Disposen d’experiència investigadora i de diagnosi clínica desenvolupada al llarg dels anys i dels projectes de recerca en els quals han participat. Que els nostres professors hagin viscut els continguts que ensenyen, fa que puguin omplir-los de significat i que els alumnes ho rebin, entenguin i processin de forma molt satisfactòria.

El nostre lema és que el millor ensenyament porta al millor aprenentatge.