banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

FORMACIÓ A L’ESCOLA

A l’escola Pia Nostra Senyora busquem l’excel·lència en l’educació. Per aquest motiu, i més enllà de tenir unes bones instal·lacions amb tot l’equipament necessari, el més important és l’equip humà que formen el cos de professors.

Tots els professors disposen d’una llarga experiència docent en diferents àmbits, tots ells relacionats amb la biologia. Disposen d’experiència investigadora i de diagnosi clínica desenvolupada al llarg dels anys i dels projectes de recerca en els quals han participat. Que els nostres professors hagin viscut els continguts que ensenyen, fa que puguin omplir-los de significat i que els alumnes ho rebin, entenguin i processin de forma molt satisfactòria.

El nostre lema és que el millor ensenyament porta al millor aprenentatge.