festa de les arts

FESTA DE LES ARTS

Exposició i Acte de lliurament de premis que atorga la Fundació Cultural Joan Profitós i l’Escola Pia de Catalunya

Dimecres 31 de Maig

banner mostra art jove

EXPOSICIÓ "MIRADES"

Sala Teresa Pàmies al CC Urgell,

Del 19 al 30 de maig.

Exposició a càrrec dels alumnes del Batxillerat d'Arts Plàstiques.

banner labo innovacio

EXPERIMENTA, COMUNICA, INTEGRA

Innovació en formació professional a l'Escola Pia Nostra Senyora.

banner btx escenicv2

ARTS ESCÈNIQUES

Matrícula oberta per al nostre batxillerat

FORMACIÓ A L’ESCOLA

A l’escola Pia Nostra Senyora busquem l’excel·lència en l’educació. Per aquest motiu, i més enllà de tenir unes bones instal·lacions amb tot l’equipament necessari, el més important és l’equip humà que formen el cos de professors.

Tots els professors disposen d’una llarga experiència docent en diferents àmbits, tots ells relacionats amb la biologia. Disposen d’experiència investigadora i de diagnosi clínica desenvolupada al llarg dels anys i dels projectes de recerca en els quals han participat. Que els nostres professors hagin viscut els continguts que ensenyen, fa que puguin omplir-los de significat i que els alumnes ho rebin, entenguin i processin de forma molt satisfactòria.

El nostre lema és que el millor ensenyament porta al millor aprenentatge.