Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Podeu fer la vostra inscripció aquí abans del 18 de gener.

taller mares i pares ampa

TALLER DE MARES I PARES

CONVIURE AMB ADOLESCENTS. L'educació emocional, les habilitats socials i la resolució de conflictes a casa. A càrrec de la Dra. Juani Mesa.

21, 24, 29 y 31 de gener de 18.30h a 20.30h.

Taller gratuït. La durada del taller són els 4 dies. Cal inscriure's abans del 15 de gener.

conferencia Neurologia

CONFERÈNCIA

Conferència "Neurologia en el món emocional i social. Relació amb l'aprenentatge i la vida." a càrrec de la Sra. Marta Ligioiz Vázquez.

Dimarts 22 de gener a les 18.30h.

>> Incripcions aquí (abans del 15/1/19) <<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes ESO i BATXILLERAT, el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data!

PODEU FER LA INSCRIPCIÓ AQUÍ

Formació en centres de treball

Les pràctiques es duran a terme en projectes audiovisuals de les millors productores de cinema, agències  de publicitat, estudis d’arquitectura, estudis d’animació, nous mitjans multimèdia, ....

logo escac2

Oferim un seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada al centre de pràctiques. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.