Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

summem

PROJECTE SUMMEM

Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’Educació amb el projecte SUMMEM.

>> Més informació aquí

banner setmana cultural

SETMANA CULTURAL 1BTX

Del 18 al 21 de març portarem a terme diverses activitats, podeu veure-les aquí.

banner salo ensenyament

Presents al Saló d'Ensenyament Del 20 al 24 de març

Què vols estudiar?

+info.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

FORMACIÓ PROFESSIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

Formació en centres de treball

Les pràctiques es duran a terme en projectes audiovisuals de les millors productores de cinema, agències  de publicitat, estudis d’arquitectura, estudis d’animació, nous mitjans multimèdia, ....

logo escac2

Oferim un seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada al centre de pràctiques. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.