Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 al 31 de maig.

Per a més info, AQUÍ

banner recicla cultura

RECICLA CULTURA

El dia 24 de maig us convidem a participar a la nostra fira solidària de llibres.
Transforma un llibre en un nou lector!

MÉS INFO+

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

banner mostra art eixample

EXPOSEM!

Mostra d'Art Jove Eixample

Del dia 10 al 29 de maig. Mostra treballs alumnes 1r i 2n de batx. Centre Cívic Urgell.

MÉS INFO+

Formació en centres de treball

Les pràctiques es duran a terme en projectes audiovisuals de les millors productores de cinema, agències  de publicitat, estudis d’arquitectura, estudis d’animació, nous mitjans multimèdia, ....

logo escac2

Oferim un seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada al centre de pràctiques. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.