banner reunions inici curs 2018-19

• 3 octubre: 1r Batxillerat
  • 9 octubre: 2n Cicle d'ESO
  • 10 octubre: 1r Cicle d'ESO
  • 10 octubre: Cicles Formatius (FP)

Totes les reunions són a les 19h

PIAGO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia.APUNTA'T!

>>+info<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes dels primers cursos de Batxillerat i Cicles Formatius, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Ben aviat podreu fer la inscripció prèvia a través de la web.

Formació en centres de treball

•  Pràctiques als millors hospitals i centres sanitaris
    • Hospital de nens de Barcelona
    • Hospital General de l’Hospitalet
    • Hospital Moisès Broggi
    • Centre sociosanitari
    • Hospitals de dia
    • Centres geriàtrics

• Seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.
  • Seminaris quinzenals. Els alumnes de pràctiques compartiran amb la resta de companys i professors les seves experiències. La discussió sobre les diferents situacions portarà a conèixer i valorar les bones pràctiques.
  • Ajuda contínua. Som amb l’alumne amb tots els seus dubtes i dificultats ajudant-lo a aprofitar el màxim possible aquesta experiència.