banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner guixetes extraescolars

GUIXETES I EXTRAESCOLARS

Reserva de guixeta i inscripció a activitats extraescolars a la botiga online fins el 30 de setembre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

Formació en centres de treball

•  Pràctiques als millors hospitals i centres sanitaris
    • Hospital de nens de Barcelona
    • Hospital General de l’Hospitalet
    • Hospital Moisès Broggi
    • Centre sociosanitari
    • Hospitals de dia
    • Centres geriàtrics

• Seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.
  • Seminaris quinzenals. Els alumnes de pràctiques compartiran amb la resta de companys i professors les seves experiències. La discussió sobre les diferents situacions portarà a conèixer i valorar les bones pràctiques.
  • Ajuda contínua. Som amb l’alumne amb tots els seus dubtes i dificultats ajudant-lo a aprofitar el màxim possible aquesta experiència.