banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

QUÈ VOLEM?

• Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teòric pràctics que els hi doni la capacitat de treballar com a professionals en l’àmbit de la recerca i el diagnòstic.
  • Ajudar a que tots els nostres alumnes aprenguin siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació als millors laboratoris de diagnòstic i experimentals amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar a que els nostres alumnes trobin feina un cop acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.