banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

QUÈ VOLEM?

• Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teòric pràctics que els hi doni la capacitat de treballar com a professionals en l’àmbit de la recerca i el diagnòstic.
  • Ajudar a que tots els nostres alumnes aprenguin siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació als millors laboratoris de diagnòstic i experimentals amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar a que els nostres alumnes trobin feina un cop acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.