banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ info aquí.

banner concert nadal 2017

CONCERT DE NADAL

Desembre ens porta el fred, les presses, però també el concert de nadal de l'EPNS

+ info aquí.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual aquí

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

QUÈ VOLEM?

• Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teòric pràctics que els hi doni la capacitat de treballar com a professionals en l’àmbit de la recerca i el diagnòstic.
  • Ajudar a que tots els nostres alumnes aprenguin siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació als millors laboratoris de diagnòstic i experimentals amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar a que els nostres alumnes trobin feina un cop acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.