banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner viatge final curs

VIATGES FINAL DE CURS

Podeu fer l'inscripció als viatges de fi de curs 4t ESO i 2n BAT a la botiga online fins el 20 d'octubre.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

QUÈ VOLEM?

• Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teòric pràctics que els hi doni la capacitat de treballar com a professionals en l’àmbit de la recerca i el diagnòstic.
  • Ajudar a que tots els nostres alumnes aprenguin siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació als millors laboratoris de diagnòstic i experimentals amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar a que els nostres alumnes trobin feina un cop acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.