banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

QUÈ VOLEM?

• Ensenyar als nostres alumnes tots els continguts teòric pràctics que els hi doni la capacitat de treballar com a professionals en l’àmbit de la recerca i el diagnòstic.
  • Ajudar a que tots els nostres alumnes aprenguin siguin quines siguin les seves dificultats. Garantim l’atenció individualitzada.
  • Proporcionar formació als millors laboratoris de diagnòstic i experimentals amb un seguiment molt acurat dels aprenentatges.
  • Ajudar a que els nostres alumnes trobin feina un cop acabat el cicle gràcies a una borsa de treball activa.