banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

CONTINGUTS

credits lab

ORGANITZACIÓ:

• PRIMER CURS: Formació a l’escola.
  • SEGON CURS: Formació a l’escola durant la primera meitat de curs.
    Durant la segona meitat del curs realitzem les pràctiques en empresa i el projecte de laboratori.

ANGLÈS EN CONTEXT:

• 2 hores setmanals d’anglès durant el primer curs que permetrà que l’alumne aconsegueixi millorar la seva competència en llengua anglesa.
  • A segon, part d’un mòdul formatiu serà impartit en anglès per millorar la competència oral de l’alumne. A més, realitzarem la lectura i comprensió d’articles científics, protocols i manuals.
  • Això farà que l’alumne tingui més fàcil l’acreditació de llengua estrangera si el seu interès és ingressar a la universitat, pugui beneficiar-se de projectes de mobilitat internacional i millori la seva competència personal i professional en aquesta llengua.

MOBILITAT INTERNACIONAL:

• Vols fer un intercanvi i realitzar part de les teves pràctiques a un altre país? T’ajudarem en aquest procés per poder complir el teu somni.