banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Estigueu ben atents perquè en breu us informarem de les activitats que tenim programades per aquest dia.

CONTINGUTS

credits lab

ORGANITZACIÓ:

• PRIMER CURS: Formació a l’escola.
  • SEGON CURS: Formació a l’escola durant la primera meitat de curs.
    Durant la segona meitat del curs realitzem les pràctiques en empresa i el projecte de laboratori.

ANGLÈS EN CONTEXT:

• 2 hores setmanals d’anglès durant el primer curs que permetrà que l’alumne aconsegueixi millorar la seva competència en llengua anglesa.
  • A segon, part d’un mòdul formatiu serà impartit en anglès per millorar la competència oral de l’alumne. A més, realitzarem la lectura i comprensió d’articles científics, protocols i manuals.
  • Això farà que l’alumne tingui més fàcil l’acreditació de llengua estrangera si el seu interès és ingressar a la universitat, pugui beneficiar-se de projectes de mobilitat internacional i millori la seva competència personal i professional en aquesta llengua.

MOBILITAT INTERNACIONAL:

• Vols fer un intercanvi i realitzar part de les teves pràctiques a un altre país? T’ajudarem en aquest procés per poder complir el teu somni.