banner marato lectura

MARATÓ DE LECTURA

Us imagineu que gràcies a la lectura     d´un llibre una persona aprèn a llegir?

Us imagineu tenir un repte de lectura?

+ informació aquí.

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Celebrem el dia de la ciència amb tallers a l'ESO i conferències al Batxillerat. + informació aquí.

banner evsw 2017

II SETMANA EUROPEA DE LA FP

Com l'any passat, ens hem sumat a aquesta iniciativa amb tot un seguit d'activitats per als grups de formació profesional. + informació aquí.

banner munog

EGMUN 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Espergaerde, Dinamarca.

CONTINGUTS

credits lab

ORGANITZACIÓ:

• PRIMER CURS: Formació a l’escola.
  • SEGON CURS: Formació a l’escola durant la primera meitat de curs.
    Durant la segona meitat del curs realitzem les pràctiques en empresa i el projecte de laboratori.

ANGLÈS EN CONTEXT:

• 2 hores setmanals d’anglès durant el primer curs que permetrà que l’alumne aconsegueixi millorar la seva competència en llengua anglesa.
  • A segon, part d’un mòdul formatiu serà impartit en anglès per millorar la competència oral de l’alumne. A més, realitzarem la lectura i comprensió d’articles científics, protocols i manuals.
  • Això farà que l’alumne tingui més fàcil l’acreditació de llengua estrangera si el seu interès és ingressar a la universitat, pugui beneficiar-se de projectes de mobilitat internacional i millori la seva competència personal i professional en aquesta llengua.

MOBILITAT INTERNACIONAL:

• Vols fer un intercanvi i realitzar part de les teves pràctiques a un altre país? T’ajudarem en aquest procés per poder complir el teu somni.