banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

CONTINGUTS

credits lab

ORGANITZACIÓ:

• PRIMER CURS: Formació a l’escola.
  • SEGON CURS: Formació a l’escola durant la primera meitat de curs.
    Durant la segona meitat del curs realitzem les pràctiques en empresa i el projecte de laboratori.

ANGLÈS EN CONTEXT:

• 2 hores setmanals d’anglès durant el primer curs que permetrà que l’alumne aconsegueixi millorar la seva competència en llengua anglesa.
  • A segon, part d’un mòdul formatiu serà impartit en anglès per millorar la competència oral de l’alumne. A més, realitzarem la lectura i comprensió d’articles científics, protocols i manuals.
  • Això farà que l’alumne tingui més fàcil l’acreditació de llengua estrangera si el seu interès és ingressar a la universitat, pugui beneficiar-se de projectes de mobilitat internacional i millori la seva competència personal i professional en aquesta llengua.

MOBILITAT INTERNACIONAL:

• Vols fer un intercanvi i realitzar part de les teves pràctiques a un altre país? T’ajudarem en aquest procés per poder complir el teu somni.