Acte presentació SUMMEM 30/1/19 La Pedrera

PRESENTACIÓ PROJECTE SUMMEM

El proper dimecres 30 de gener, tindrà lloc l'acte de presentació del Projecte Educatiu SUMMEM, a l'auditori de La Pedrera, a les 18h.

Podeu fer la vostra inscripció aquí abans del 18 de gener.

taller mares i pares ampa

TALLER DE MARES I PARES

CONVIURE AMB ADOLESCENTS. L'educació emocional, les habilitats socials i la resolució de conflictes a casa. A càrrec de la Dra. Juani Mesa.

21, 24, 29 y 31 de gener de 18.30h a 20.30h.

Taller gratuït. La durada del taller són els 4 dies. Cal inscriure's abans del 15 de gener.

conferencia Neurologia

CONFERÈNCIA

Conferència "Neurologia en el món emocional i social. Relació amb l'aprenentatge i la vida." a càrrec de la Sra. Marta Ligioiz Vázquez.

Dimarts 22 de gener a les 18.30h.

>> Incripcions aquí (abans del 15/1/19) <<

26/1/19 Jornada de Portes Obertes ESO BATXILLERAT

PORTES OBERTES 2019

Jornada de portes obertes ESO i BATXILLERAT, el proper dia 26 de gener. Apunteu-vos la data!

PODEU FER LA INSCRIPCIÓ AQUÍ

CONTINGUTS

credits lab

ORGANITZACIÓ:

• PRIMER CURS: Formació a l’escola.
  • SEGON CURS: Formació a l’escola durant la primera meitat de curs.
    Durant la segona meitat del curs realitzem les pràctiques en empresa i el projecte de laboratori.

ANGLÈS EN CONTEXT:

• 2 hores setmanals d’anglès durant el primer curs que permetrà que l’alumne aconsegueixi millorar la seva competència en llengua anglesa.
  • A segon, part d’un mòdul formatiu serà impartit en anglès per millorar la competència oral de l’alumne. A més, realitzarem la lectura i comprensió d’articles científics, protocols i manuals.
  • Això farà que l’alumne tingui més fàcil l’acreditació de llengua estrangera si el seu interès és ingressar a la universitat, pugui beneficiar-se de projectes de mobilitat internacional i millori la seva competència personal i professional en aquesta llengua.

MOBILITAT INTERNACIONAL:

• Vols fer un intercanvi i realitzar part de les teves pràctiques a un altre país? T’ajudarem en aquest procés per poder complir el teu somni.