festa de les arts

FESTA DE LES ARTS

Exposició i Acte de lliurament de premis que atorga la Fundació Cultural Joan Profitós i l’Escola Pia de Catalunya

Dimecres 31 de Maig

banner mostra art jove

EXPOSICIÓ "MIRADES"

Sala Teresa Pàmies al CC Urgell,

Del 19 al 30 de maig.

Exposició a càrrec dels alumnes del Batxillerat d'Arts Plàstiques.

banner labo innovacio

EXPERIMENTA, COMUNICA, INTEGRA

Innovació en formació professional a l'Escola Pia Nostra Senyora.

banner btx escenicv2

ARTS ESCÈNIQUES

Matrícula oberta per al nostre batxillerat

Formació en centres de treball

Pràctiques als millors laboratoris clínics i d’investigació, ja sigui a laboratoris d’hospitals, laboratoris clínics privats, laboratoris d’especialitats i laboratoris de recerca

GARANTIM:

• Seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.
  • Seminaris quinzenals. Els alumnes de pràctiques compartiran amb la resta de companys i professors les seves experiències. La discussió sobre les diferents situacions portarà a conèixer i valorar les bones pràctiques.
  • Ajuda contínua. Som amb l’alumne amb tots els seus dubtes i dificultats ajudant-lo a aprofitar el màxim aquesta experiència.

formacio treball lab