Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

summem

PROJECTE SUMMEM

Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’Educació amb el projecte SUMMEM.

>> Més informació aquí

banner setmana cultural

SETMANA CULTURAL 1BTX

Del 18 al 21 de març portarem a terme diverses activitats, podeu veure-les aquí.

banner salo ensenyament

Presents al Saló d'Ensenyament Del 20 al 24 de març

Què vols estudiar?

+info.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

FORMACIÓ PROFESSIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

Formació en centres de treball

Pràctiques als millors laboratoris clínics i d’investigació, ja sigui a laboratoris d’hospitals, laboratoris clínics privats, laboratoris d’especialitats i laboratoris de recerca

GARANTIM:

• Seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.
  • Seminaris quinzenals. Els alumnes de pràctiques compartiran amb la resta de companys i professors les seves experiències. La discussió sobre les diferents situacions portarà a conèixer i valorar les bones pràctiques.
  • Ajuda contínua. Som amb l’alumne amb tots els seus dubtes i dificultats ajudant-lo a aprofitar el màxim aquesta experiència.

formacio treball lab