banner jpo maig 18

PORTES OBERTES 2018

Jornada de portes obertes el proper dia 12 de maig.

Podeu inscriure-us a aquestes jornades des d'aquí mateix.

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Del 4 al 30 de maig al CC Urgell: Exposició "Identitats" amb treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i Exposició concurs Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.

>> + info <<

pujada motserrat 2017

PUJADA A MONTSERRAT

XXXIII Edició el proper divendres 4 de maig. Enguany, col·laborarem amb la Fundació Educació Solidària amb el programa de beques escolars pel Senegal.

Inscripcions fins el 2 de maig.
>> + info <<

Formació en centres de treball

Pràctiques als millors laboratoris clínics i d’investigació, ja sigui a laboratoris d’hospitals, laboratoris clínics privats, laboratoris d’especialitats i laboratoris de recerca

GARANTIM:

• Seguiment acurat de l’alumne durant la seva estada. Contacte permanent entre el tutor al centre de treball, el tutor de pràctiques al nostre centre i l’alumne per tal de garantir el seu aprofitament i aprenentatge.
  • Seminaris quinzenals. Els alumnes de pràctiques compartiran amb la resta de companys i professors les seves experiències. La discussió sobre les diferents situacions portarà a conèixer i valorar les bones pràctiques.
  • Ajuda contínua. Som amb l’alumne amb tots els seus dubtes i dificultats ajudant-lo a aprofitar el màxim aquesta experiència.

formacio treball lab