banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Consulteu les activitats que tenim programades per aquest dia.

banner infermeria2

CFGM - CURES AUXILIARS D’INFERMERIA

TITULACIÓ

Tècnic en cures auxiliars d’infermeria

DURADA

Un curs acadèmic (1400 hores )

• Formació a l’escola: 990 hores
  • Formació en centres de treball: 410 hores

HORARI

• Opció matí: 8.00h a 14.30h
  • Opció tarda: 15.00 a 21.30h

REQUISITS D’ACCÉS

• Tenir el títol de graduat en educació secundària obligatòria
  • Tenir el títol de tècnic o tècnica o de tècnic o tècnica auxiliar
  • Haver superat el Curs específic per a l'accés als cicles formatius de grau mitjà
  • Haver superat el segon curs del batxillerat unificat i polivalent (BUP)
  • Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.

VINE A INFORMAR-TE!

T'oferim la opció de concertar ENTREVISTES PERSONALITZADES en un horari molt ampli i a demanda de tota aquella persona que hi estigui interessada.