banner reunions inici curs 2018-19

• 3 octubre: 1r Batxillerat
  • 9 octubre: 2n Cicle d'ESO
  • 10 octubre: 1r Cicle d'ESO
  • 10 octubre: Cicles Formatius (FP)

Totes les reunions són a les 19h

PIAGO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia.APUNTA'T!

>>+info<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes dels primers cursos de Batxillerat i Cicles Formatius, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Ben aviat podreu fer la inscripció prèvia a través de la web.

mare mortum

L'escola participarà en el projecte STOP MARE MORTUM.

Durant la primera setmana lectiva de gener, els alumnes de l'ESO i de 1r de batxillerat assistiran a una conferència sobre el necessari canvi de polítiques migratòries, de protecció internacional i acció exterior que permetin respectar els drets humans.

Posteriorment, a partir de la reflexió sobre el contingut de la conferència, se sumaran al projecte ROSTRES DE LA MEDITERRÀNIA, dibuixant rostres de la realitat que ara pateixen els migrants, i dibuixant, també, rostres del món que volem.

A partir del dia 27 fins el dia 30 s'exposaran aquests rostres i ens serviran de reflexió per al Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

rostres