banner expo itineraris aprenentatge ESO SUMMEM

EXPO SUMMEM

El 21 de juny a les 16h us convidem a l'exposició dels treballs que han fet els nostres alumnes d'ESO en els itineraris d'aprenentatge del SUMMEM.

Podeu veure el programa aquí

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx escenicv2

BATXILLERAT ESCÈNIC

Si actuar, cantar i ballar és allò que vols fer, vine a estudiar batxillerat escènic amb nosaltres!

Amb la col·laboració d'El Timbal i Sala Beckett

International Programmes Department

El Departament de Programes Internacionals ofereix la possibilitat de participar durant el curs escolar en activitats.

Hi ha diferents modalitats de participació:

- Participació en activitats amb alumnes d’escoles estrangeres que ens visiten a l’escola.

- Acolliment d’alumnes d’escoles europees que fan estada entre nosaltres i amb els que fem un programa d’activitats conjunt a Barcelona.

- Intercanvis amb alumnes que ens visiten i allotgem, i posterior viatge al país de l’alumne que has acollit a casa durant una setmana.

- Projectes Europeus: EYP, MUNOG, MUNOB i EGMUN.

- Pràctiques de treball a l'estranger per als alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior: ERASMUS+.

- Estades de formació per al personal de FP de l'escola en institucions educatives europees en el marc del programa ERASMUS+.

Tot i ser activitats força diferents entre elles, alguns dels objectius comuns que ens plantegem són:

Promoure l’aprenentatge actiu de les llengües estrangeres que oferim a l’escola (anglès i alemany).

- Apropar els alumnes a d’altres realitats, cultures, costums...diferents dels propis i així treballar per la convivència, la tolerància i el respecte.

Aprofundir en el coneixement i valorar la pròpia cultura, ciutat, tradicions, país... i voler mostrar-ho i compartir amb companys d’altres països.

Ajudar a desenvolupar competències personals com són l’autonomia, la  responsabilitat, el compromís, la iniciativa, el treball en equip,...

Potenciar la dimensió europea/internacional en els aprenentatges per obrir possibilitats d’estudis o feina a l’estranger en un futur.

El Departament de Programes Internacionals és membre d’Etwinning i de British Council Schools Online.