concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

International Programmes Department

El Departament de Programes Internacionals ofereix la possibilitat de participar durant el curs escolar en activitats.

Hi ha diferents modalitats de participació:

- Participació en activitats amb alumnes d’escoles estrangeres que ens visiten a l’escola.

- Acolliment d’alumnes d’escoles europees que fan estada entre nosaltres i amb els que fem un programa d’activitats conjunt a Barcelona.

- Intercanvis amb alumnes que ens visiten i allotgem, i posterior viatge al país de l’alumne que has acollit a casa durant una setmana.

- Projectes Europeus: EYP, MUNOG, MUNOB i EGMUN.

- Pràctiques de treball a l'estranger per als alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior: ERASMUS+.

- Estades de formació per al personal de FP de l'escola en institucions educatives europees en el marc del programa ERASMUS+.

Tot i ser activitats força diferents entre elles, alguns dels objectius comuns que ens plantegem són:

Promoure l’aprenentatge actiu de les llengües estrangeres que oferim a l’escola (anglès i alemany).

- Apropar els alumnes a d’altres realitats, cultures, costums...diferents dels propis i així treballar per la convivència, la tolerància i el respecte.

Aprofundir en el coneixement i valorar la pròpia cultura, ciutat, tradicions, país... i voler mostrar-ho i compartir amb companys d’altres països.

Ajudar a desenvolupar competències personals com són l’autonomia, la  responsabilitat, el compromís, la iniciativa, el treball en equip,...

Potenciar la dimensió europea/internacional en els aprenentatges per obrir possibilitats d’estudis o feina a l’estranger en un futur.

El Departament de Programes Internacionals és membre d’Etwinning i de British Council Schools Online.