banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner info inici curs

INFORMACIONS CURS 2017/2018

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2017/2018.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner botiga online roba epns

LLIBRES DE TEXT

Podeu comprar a la botiga online els llibres de text per al proper curs 2017/2018.

International Programmes Department

El Departament de Programes Internacionals ofereix la possibilitat de participar durant el curs escolar en activitats.

Hi ha diferents modalitats de participació:

- Participació en activitats amb alumnes d’escoles estrangeres que ens visiten a l’escola.

- Acolliment d’alumnes d’escoles europees que fan estada entre nosaltres i amb els que fem un programa d’activitats conjunt a Barcelona.

- Intercanvis amb alumnes que ens visiten i allotgem, i posterior viatge al país de l’alumne que has acollit a casa durant una setmana.

- Projectes Europeus: EYP, MUNOG, MUNOB i EGMUN.

- Pràctiques de treball a l'estranger per als alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior: ERASMUS+.

- Estades de formació per al personal de FP de l'escola en institucions educatives europees en el marc del programa ERASMUS+.

Tot i ser activitats força diferents entre elles, alguns dels objectius comuns que ens plantegem són:

Promoure l’aprenentatge actiu de les llengües estrangeres que oferim a l’escola (anglès i alemany).

- Apropar els alumnes a d’altres realitats, cultures, costums...diferents dels propis i així treballar per la convivència, la tolerància i el respecte.

Aprofundir en el coneixement i valorar la pròpia cultura, ciutat, tradicions, país... i voler mostrar-ho i compartir amb companys d’altres països.

Ajudar a desenvolupar competències personals com són l’autonomia, la  responsabilitat, el compromís, la iniciativa, el treball en equip,...

Potenciar la dimensió europea/internacional en els aprenentatges per obrir possibilitats d’estudis o feina a l’estranger en un futur.

El Departament de Programes Internacionals és membre d’Etwinning i de British Council Schools Online.