PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

International Programmes Department

El Departament de Programes Internacionals ofereix la possibilitat de participar durant el curs escolar en activitats.

Hi ha diferents modalitats de participació:

- Participació en activitats amb alumnes d’escoles estrangeres que ens visiten a l’escola.

- Acolliment d’alumnes d’escoles europees que fan estada entre nosaltres i amb els que fem un programa d’activitats conjunt a Barcelona.

- Intercanvis amb alumnes que ens visiten i allotgem, i posterior viatge al país de l’alumne que has acollit a casa durant una setmana.

- Projectes Europeus: EYP, MUNOG, MUNOB i EGMUN.

- Pràctiques de treball a l'estranger per als alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior: ERASMUS+.

- Estades de formació per al personal de FP de l'escola en institucions educatives europees en el marc del programa ERASMUS+.

Tot i ser activitats força diferents entre elles, alguns dels objectius comuns que ens plantegem són:

Promoure l’aprenentatge actiu de les llengües estrangeres que oferim a l’escola (anglès i alemany).

- Apropar els alumnes a d’altres realitats, cultures, costums...diferents dels propis i així treballar per la convivència, la tolerància i el respecte.

Aprofundir en el coneixement i valorar la pròpia cultura, ciutat, tradicions, país... i voler mostrar-ho i compartir amb companys d’altres països.

Ajudar a desenvolupar competències personals com són l’autonomia, la  responsabilitat, el compromís, la iniciativa, el treball en equip,...

Potenciar la dimensió europea/internacional en els aprenentatges per obrir possibilitats d’estudis o feina a l’estranger en un futur.

El Departament de Programes Internacionals és membre d’Etwinning i de British Council Schools Online.