PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

mediateca

Visiteu el nostre blog, trobareu recursos, lectures, recomanacions, blogs interesants... Es un espai per estar al dia.

banner blog mediateca

Presentació

La mediateca és un espai d’aprenentatge on es centralitza tot el fons documental de l’escola i on podem consultar i treballar gaudint i investigant.

Disposem d’un ampli fons: obres de referència que permeten ampliar la informació dels llibres de text i que són bàsics per als treballs de recerca lligats  a les diferents matèries curriculars; obres de literatura que recullen els títols més representatius de la literatura catalana, espanyola i universal; una oferta variada d’obres de literatura juvenil per estimular l’hàbit lector; revistes especialitzades, diaris i una secció dedicada a la novel·la gràfica i a l'àlbum il·lustrat.

collage mediateca

Serveis

Horari: Obrim de dilluns a divendres de les 08:00 del matí fins  les 18:00 de la tarda. Al  migdia no tanquem.

Servei de préstec.

Connexió a Internet i impressora en 12 ordinadors.

Connexió wifi.

Activitats

Participem activament amb el grup d'animació a la lectura de l'Escola Pia de Catalunya, llegint novetats i recomanant a les escoles textos que ajudin a difondre el gust per la lectura.

Podeu visitar el nostre blog:

>>>elgoigdellegir.escolapia.cat<<<

tutorials