banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

mediateca

Visiteu el nostre blog, trobareu recursos, lectures, recomanacions, blogs interesants... Es un espai per estar al dia.

banner blog mediateca

Presentació

La mediateca és un espai d’aprenentatge on es centralitza tot el fons documental de l’escola i on podem consultar i treballar gaudint i investigant.

Disposem d’un ampli fons: obres de referència que permeten ampliar la informació dels llibres de text i que són bàsics per als treballs de recerca lligats  a les diferents matèries curriculars; obres de literatura que recullen els títols més representatius de la literatura catalana, espanyola i universal; una oferta variada d’obres de literatura juvenil per estimular l’hàbit lector; revistes especialitzades, diaris i una secció dedicada a la novel·la gràfica i a l'àlbum il·lustrat.

collage mediateca

Serveis

Horari: Obrim de dilluns a divendres de les 08:00 del matí fins  les 18:00 de la tarda. Al  migdia no tanquem.

Servei de préstec.

Connexió a Internet i impressora en 12 ordinadors.

Connexió wifi.

Activitats

Participem activament amb el grup d'animació a la lectura de l'Escola Pia de Catalunya, llegint novetats i recomanant a les escoles textos que ajudin a difondre el gust per la lectura.

Podeu visitar el nostre blog:

>>>elgoigdellegir.escolapia.cat<<<

tutorials