banner preins web

jpo v3b

Aquest Sant Jordi, el teu llibre pot ser part d'una història. #RECICLACULTURA

RECICLA CULTURA 2018

Participa en la 9a. edició del #RECICLACULTURA i fes que els teus llibres visquin noves històries!

>> + info <<

banner ciencia

PROJECTES CIENTÍFICS A L'EPNS

Tenim en marxa dos projectes científics a l'escola: Un a l'FP, el projecte NeurAula, i l'altre al Batxilerat científic, el projecte SWI/UAB.

>> Blog Projecte NeurAula

>> + info Projecte SWI

banner Web

MOSTRA ART JOVE EIXAMPLE '18

Exposició de treballs dels alumnes de Batxillerat artístic i exposició dels cartells seleccionats en el concurs de Cartells de la Mostra Jove, que va guanyar la nostra alumna Laia Balaguer.
De l'4 al 30 de maig al CC Urgell.

>> + info <<

fem agora banner web

FEM ÀGORA

El proper dia 20 d'Abril tindrà a lloc a la nostra escola la 5a trobada filosòfica de Batxillerat sota el títol Sexe, Gènere, Persona. El cartell és obra de la nostra alumna Èlia Camín de 2n de Batxillerat.

>> veure cartell

mediateca

Visiteu el nostre blog, trobareu recursos, lectures, recomanacions, blogs interesants... Es un espai per estar al dia.

banner blog mediateca

Presentació

La mediateca és un espai d’aprenentatge on es centralitza tot el fons documental de l’escola i on podem consultar i treballar gaudint i investigant.

Disposem d’un ampli fons: obres de referència que permeten ampliar la informació dels llibres de text i que són bàsics per als treballs de recerca lligats  a les diferents matèries curriculars; obres de literatura que recullen els títols més representatius de la literatura catalana, espanyola i universal; una oferta variada d’obres de literatura juvenil per estimular l’hàbit lector; revistes especialitzades, diaris i una secció dedicada a la novel·la gràfica i a l'àlbum il·lustrat.

collage mediateca

Serveis

Horari: Obrim de dilluns a divendres de les 08:00 del matí fins  les 18:00 de la tarda. Al  migdia no tanquem.

Servei de préstec.

Connexió a Internet i impressora en 12 ordinadors.

Connexió wifi.

Activitats

Participem activament amb el grup d'animació a la lectura de l'Escola Pia de Catalunya, llegint novetats i recomanant a les escoles textos que ajudin a difondre el gust per la lectura.

Podeu visitar el nostre blog:

>>>elgoigdellegir.escolapia.cat<<<

tutorials