Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

pujada motserrat 2017

XXXIV PUJADA A MONTSERRAT

Un any més, caminarem tots junts fins a Montserrat, enguany la nit del 3 de maig. A més col·laborareu amb un projecte solidari.

Per a més info i incripcions AQUÍ

banner revista digital 277report.cat

CONEIXES 277 REPORT?

Els nostres alumnes de periodisme participen en el projecte RED, en col·laboració amb JUNIOR REPORT i La Vanguardia.

El seu projecte s'anomena 277REPORT i el podeu llegir AQUÍ

Banner JPO Març19-

BATXILLERAT I FP

Et convidem a visitar la nostra escola el proper dia 11 de maig.

Per a una millor organització feu inscripció AQUÍ

Premis excel·lència educativa

PREMIS A L'EXCEL·LÈNCIA EDUCATIVA

L'objectiu és reconèixer les trajectòries d'alumnes de 2n de Batxillerat amb un bon expedient acadèmic i amb una major alineació amb els valors i actituds que es promouen des de l'escola.

>> Vull saber més <<

mediateca

Visiteu el nostre blog, trobareu recursos, lectures, recomanacions, blogs interesants... Es un espai per estar al dia.

banner blog mediateca

Presentació

La mediateca és un espai d’aprenentatge on es centralitza tot el fons documental de l’escola i on podem consultar i treballar gaudint i investigant.

Disposem d’un ampli fons: obres de referència que permeten ampliar la informació dels llibres de text i que són bàsics per als treballs de recerca lligats  a les diferents matèries curriculars; obres de literatura que recullen els títols més representatius de la literatura catalana, espanyola i universal; una oferta variada d’obres de literatura juvenil per estimular l’hàbit lector; revistes especialitzades, diaris i una secció dedicada a la novel·la gràfica i a l'àlbum il·lustrat.

collage mediateca

Serveis

Horari: Obrim de dilluns a divendres de les 08:00 del matí fins  les 18:00 de la tarda. Al  migdia no tanquem.

Servei de préstec.

Connexió a Internet i impressora en 12 ordinadors.

Connexió wifi.

Activitats

Participem activament amb el grup d'animació a la lectura de l'Escola Pia de Catalunya, llegint novetats i recomanant a les escoles textos que ajudin a difondre el gust per la lectura.

Podeu visitar el nostre blog:

>>>elgoigdellegir.escolapia.cat<<<

tutorials