Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

Menjador

SERVEI DE MIGDIA

Tots els alumnes de qualsevol nivell i tipus d’estudi podran quedar-se a dinar a l'Escola. Enguany s’ha fet una nova concessió a l’empresa SERHS food Restauració integral i s’ofereixen diferents serveis en funció del tipus d’alumne.

PER ALS ALUMES D’ESO

Els alumnes d’ESO estaran atesos pels corresponents responsables de menjador i vigilància, tant en el moment del dinar com en el temps comprès des de la finalització de l'última classe del matí i l’inici de la primera de la tarda. El cost de la mitja pensió inclou el menjar, el servei de menjador i la vigilància, així com les possibles activitats que es puguin realitzar en aquest espai de temps.
 Els dimecres i divendres l'atenció als alumnes per part del servei de migdia acabarà a les 15:30 de la tarda, donat que no hi ha classe. De tota manera, si calgués, podran restar a la mediateca fent feina.
 Si l'alumne/a està malalt o és baixa temporal per qualsevol altra causa s’haurà de donar avís telefònic a la consergeria del centre o bé per correu electrònic a
 Si un alumne/a es queda a dinar de forma esporàdica ho podrà fer comprant a consergeria el tiquet abans de les 09:00 del mateix dia.
 El menú base es pot consultar a l’enllaç següent.

PER ALS ALUMNES DE BATXILLERAT I FP

Els alumnes dels ensenyaments post obligatoris podran quedar-se a dinar a l’Escola a l’espai de la cantina (espai reservat per a aquests alumnes on hi ha també persones responsables de la seva atenció, professorat de l’Escola) seguint diferents modalitats.
 • La primera, amb l’opció de menú normal com els alumnes d’ESO.
 • La segona, els alumnes podran dur-se el dinar de casa o bé contractar el  servei de plats combinats que ofereix l’empresa. Per fer-ho cal donar-se
 d’alta seguint el model d’ESO o bé, si és esporàdic, comprant el tiquet a
 consergeria abans de les 9:00 del mateix dia.

tutorials

estada a l'empresa