Centre amb Projecte d’Innovació Pedagògica Reconegut pel Departament d’EducacióSUMMEM

banner beques senegal

BEQUES SENEGAL

Amb l'objectiu d'afavorir l’escolarització d’aquells alumnes que tenen més dificultats per accedir a l’escola .
Del 6 de maig al 14 de juny.

Per a més info, AQUÍ

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual.

Newsletter 37 - Juny 2019

banner premis xarxa red

PARTICIPEM ALS PREMIS RED19

Que reconeixen els bons treballs fets pels Consells de redacció de la xarxa de Revistes Escolars Digitals (RED).
277 Report, la nostra revista digital

Per a més info AQUÍ.

banner premis empren

PREMIS FPemprèn

Participem en els Premis FPemprèn de foment de l’emprenedoria  que organitza la Fundació BCN FP i l’Ajuntament de Barcelona.

Per a més info, AQUÍ

Menjador

SERVEI DE MIGDIA

Tots els alumnes de qualsevol nivell i tipus d’estudi podran quedar-se a dinar a l'Escola. Enguany s’ha fet una nova concessió a l’empresa SERHS food Restauració integral i s’ofereixen diferents serveis en funció del tipus d’alumne.

PER ALS ALUMES D’ESO

Els alumnes d’ESO estaran atesos pels corresponents responsables de menjador i vigilància, tant en el moment del dinar com en el temps comprès des de la finalització de l'última classe del matí i l’inici de la primera de la tarda. El cost de la mitja pensió inclou el menjar, el servei de menjador i la vigilància, així com les possibles activitats que es puguin realitzar en aquest espai de temps.
 Els dimecres i divendres l'atenció als alumnes per part del servei de migdia acabarà a les 15:30 de la tarda, donat que no hi ha classe. De tota manera, si calgués, podran restar a la mediateca fent feina.
 Si l'alumne/a està malalt o és baixa temporal per qualsevol altra causa s’haurà de donar avís telefònic a la consergeria del centre o bé per correu electrònic a
 Si un alumne/a es queda a dinar de forma esporàdica ho podrà fer comprant a consergeria el tiquet abans de les 09:00 del mateix dia.
 El menú base es pot consultar a l’enllaç següent.

PER ALS ALUMNES DE BATXILLERAT I FP

Els alumnes dels ensenyaments post obligatoris podran quedar-se a dinar a l’Escola a l’espai de la cantina (espai reservat per a aquests alumnes on hi ha també persones responsables de la seva atenció, professorat de l’Escola) seguint diferents modalitats.
 • La primera, amb l’opció de menú normal com els alumnes d’ESO.
 • La segona, els alumnes podran dur-se el dinar de casa o bé contractar el  servei de plats combinats que ofereix l’empresa. Per fer-ho cal donar-se
 d’alta seguint el model d’ESO o bé, si és esporàdic, comprant el tiquet a
 consergeria abans de les 9:00 del mateix dia.

tutorials

estada a l'empresa