PIA&GO2018

PIA&GO 2018

La cursa saludable i solidària de l'escola pia. APUNTA'T!

>> +info <<

>> Web de la PIA&GO <<

>> Veure vídeo resum <<

jam poètica octubre 2018

No us perdeu la 1a. JAM POÈTICA del curs, el proper divendres 19 d'octubre a les 18h a l'aula 513.

El tema és EUROPA i la preparen els alumnes de batxillerat i està oberta a tots els que gaudiu de la poesia, la música i l'art. Us hi esperem!

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

acte inaugural2

El proper 19 d’octubre, a les 12:30, alumnes de primer de Batxillerat, professors, mares i pares esteu convidats a l’acte d’inauguració del curs acadèmic, a la sala d'actes de l'escola (Diputació 275).

Es necessari fer inscripció prèvia a través de la web.

Menjador

SERVEI DE MIGDIA

Tots els alumnes de qualsevol nivell i tipus d’estudi podran quedar-se a dinar a l'Escola. Enguany s’ha fet una nova concessió a l’empresa SERHS food Restauració integral i s’ofereixen diferents serveis en funció del tipus d’alumne.

PER ALS ALUMES D’ESO

Els alumnes d’ESO estaran atesos pels corresponents responsables de menjador i vigilància, tant en el moment del dinar com en el temps comprès des de la finalització de l'última classe del matí i l’inici de la primera de la tarda. El cost de la mitja pensió inclou el menjar, el servei de menjador i la vigilància, així com les possibles activitats que es puguin realitzar en aquest espai de temps.
 Els dimecres i divendres l'atenció als alumnes per part del servei de migdia acabarà a les 15:30 de la tarda, donat que no hi ha classe. De tota manera, si calgués, podran restar a la mediateca fent feina.
 Si l'alumne/a està malalt o és baixa temporal per qualsevol altra causa s’haurà de donar avís telefònic a la consergeria del centre o bé per correu electrònic a
 Si un alumne/a es queda a dinar de forma esporàdica ho podrà fer comprant a consergeria el tiquet abans de les 09:00 del mateix dia.
 El menú base es pot consultar a l’enllaç següent.

PER ALS ALUMNES DE BATXILLERAT I FP

Els alumnes dels ensenyaments post obligatoris podran quedar-se a dinar a l’Escola a l’espai de la cantina (espai reservat per a aquests alumnes on hi ha també persones responsables de la seva atenció, professorat de l’Escola) seguint diferents modalitats.
 • La primera, amb l’opció de menú normal com els alumnes d’ESO.
 • La segona, els alumnes podran dur-se el dinar de casa o bé contractar el  servei de plats combinats que ofereix l’empresa. Per fer-ho cal donar-se
 d’alta seguint el model d’ESO o bé, si és esporàdic, comprant el tiquet a
 consergeria abans de les 9:00 del mateix dia.

tutorials

estada a l'empresa