festa de les arts

FESTA DE LES ARTS

Exposició i Acte de lliurament de premis que atorga la Fundació Cultural Joan Profitós i l’Escola Pia de Catalunya

Dimecres 31 de Maig

banner mostra art jove

EXPOSICIÓ "MIRADES"

Sala Teresa Pàmies al CC Urgell,

Del 19 al 30 de maig.

Exposició a càrrec dels alumnes del Batxillerat d'Arts Plàstiques.

banner labo innovacio

EXPERIMENTA, COMUNICA, INTEGRA

Innovació en formació professional a l'Escola Pia Nostra Senyora.

banner btx escenicv2

ARTS ESCÈNIQUES

Matrícula oberta per al nostre batxillerat

mare mortum

L'escola participarà en el projecte STOP MARE MORTUM.

Durant la primera setmana lectiva de gener, els alumnes de l'ESO i de 1r de batxillerat assistiran a una conferència sobre el necessari canvi de polítiques migratòries, de protecció internacional i acció exterior que permetin respectar els drets humans.

Posteriorment, a partir de la reflexió sobre el contingut de la conferència, se sumaran al projecte ROSTRES DE LA MEDITERRÀNIA, dibuixant rostres de la realitat que ara pateixen els migrants, i dibuixant, també, rostres del món que volem.

A partir del dia 27 fins el dia 30 s'exposaran aquests rostres i ens serviran de reflexió per al Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

rostres

tutorials