banner eso

concert nadal 2018

CONCERT DE NADAL

Divendres 14/12/2018 a les 18:30h a la sala d'actes, tindrà lloc el concert de Nadal. L'entrada al concert és gratuïta, tot i que es demana la col·laboració voluntària (taquilla inversa).

Us hi esperem!

banner btx

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

banner fp

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

calidoscopi

CALIDOSCOPI

El projecte Calidoscopi és un espai de reflexió i participació de totes les persones que estimem l’Escola Pia. Hem començat un procés participatiu perquè pugueu fer-nos saber la vostra opinió.
Enquesta en català
Encuesta en castellano

Els dies 14 i 15 de març ens visitaran un grup d'alumnes de l'Escola Victor Hugo d'Harnes (França)

Un grup de 60 alumnes acompanyats pels seus professors ens visitaran durant aquests dos dies. Es faran activitats lingüístiques i convivencials amb un grupet d'alumnes de 3r i 4t que cursan la matèria optativa de Francès.

Escola Pia Nostra Senyora, una escola per a créixer.

ACCEDIR AL CANAL YOUTUBE DE L'ESCOLA  >

tutorials