banner eso

Nous Cicles Formatius Grau Superior Arts Plàstiques i disseny, márqueting i publicitat, animació 3D

NOUS CICLES DE GRAU SUPERIOR

Aquest curs 2018-19 us oferim els nous cicles d'Arts Plàstiques i Disseny: en gràfica publicitària, interactiva i audiovisual. MATRÍCULA OBERTA!

>> CONSULTEU TOTA LA OFERTA DE FORMACiÓ PROFESSIONAL A L'EPNS <<

banner btx

banner espiadimonis num 21 revista de l'escola pia nostra senyora

Espi@dimonis num. 21

Ja tenim el nou número de la revista de l'escola a la web. No us el perdeu!

>>vull llegir-lo!<<

banner fp

banner inici curs

INFORMACIONS CURS 2018/2019

Tota la informació a tenir en compte de cara al setembre, relativa a l'inici del curs 2018/2019.

Visita el FLICKR de l'escola!

EL CURS 17-18 EN IMATGES

Ja hem tancat un nou curs i us recordem que podeu veure les imatges de tot el que ha passat al FLICKR de l'escola. Feu una ullada i recordeu els bons moments viscuts durant aquest curs! Bon estiu!

>> Anar al Flickr <<

Oriol Esquívias, alumne de 2BAT, ha quedat segon classificat en la 3a Olimpíada de Geologia de Catalunya

Un grup de 60 alumnes acompanyats pels seus professors ens visitaran durant aquests dos dies. Es faran activitats lingüístiques i convivencials amb un grupet d'alumnes de 3r i 4t que cursan la matèria optativa de Francès.

tutorials

estada a l'empresa