banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Oriol Esquívias, alumne de 2BAT, ha quedat segon classificat en la 3a Olimpíada de Geologia de Catalunya

Un grup de 60 alumnes acompanyats pels seus professors ens visitaran durant aquests dos dies. Es faran activitats lingüístiques i convivencials amb un grupet d'alumnes de 3r i 4t que cursan la matèria optativa de Francès.

tutorials

estada a l'empresa