banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Graffiti artístic al pati de l'escola

El dissabte 7 de Maig, els nostres alumnes de batxillerat artístic han pintat un mural al pati de l'escola.

Gràcies a tots pel treball, les ganes que hi han posat, la motivació i l'energia positiva, amb la finalitat de fer del pati un espai més agradable per a tots.

Els alumnes de batxillerat artístic han pintat un mural al pati aquest dissabte

Els voleu veureu en acció? Visiteu la galeria d'imatges!

tutorials

estada a l'empresa