banner eso

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx

Banner-4YFN

Del 25 al 28 de febrer

Alumnes d'FP participen com a voluntaris en l'organització del Saló i el Btx Social el visitarà per conèixer de primera mà el món de l'empresa.

banner fp

banner fontana epns 2019

NOVA EXPOSICIÓ D'ART
ESPAI JOVE LA FONTANA

Del 28 de febrer al 15 de març els alumnes de 2n Batx artístic exposen els seus treballs.
Voleu veure imatges de l'anterior al nostre Flickr?.

Banner JPO Març19-

PORTES OBERTES 2019

ESO i BATXILLERAT, el proper dia 9 de març. Inscripció >> AQUÍ

FORMACIÓ PROFESIONAL, el proper dia 30 de març. Inscripció >> AQUÍ

mare mortum

L'escola participarà en el projecte STOP MARE MORTUM.

Durant la primera setmana lectiva de gener, els alumnes de l'ESO i de 1r de batxillerat assistiran a una conferència sobre el necessari canvi de polítiques migratòries, de protecció internacional i acció exterior que permetin respectar els drets humans.

Posteriorment, a partir de la reflexió sobre el contingut de la conferència, se sumaran al projecte ROSTRES DE LA MEDITERRÀNIA, dibuixant rostres de la realitat que ara pateixen els migrants, i dibuixant, també, rostres del món que volem.

A partir del dia 27 fins el dia 30 s'exposaran aquests rostres i ens serviran de reflexió per al Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

rostres

Escola Pia Nostra Senyora, una escola per a créixer.

ACCEDIR AL CANAL YOUTUBE DE L'ESCOLA  >

tutorials