banner piago

CURSA PIA&GO

El nostre repte és arribar a 15.000 km i 1.000 participants en aquesta primera edició. Tota la informació aquí.

banner munog

MUNOG 2017

Oferim als alumnes convertir-se en diplomàtics de les Nacions Unides i participar en una simulació que es fa a Sindelfingen, Alemanya.

banner botiga online roba

ROBA ESPORTIVA

Podeu comprar a la botiga online la roba esportiva per al proper curs 2017/2018.

banner summem

SUMMEM Aprèn i conviu

En aquest projecte, els estudiants han de descobrir i desenvolupar estratègies que, cooperativament, els ajudin a aprofundir en l’aprenentatge.

Concurs del Cartell del Centenari

Concurs del Cartell del Centenari de l'Escoal Pia Nostra Senyora

L'Escola Pia Nostra Senyora està preparant el Centenari de la nostra escola. I em pensat que seria una bona idea convocar  un concurs per a escollir el Cartell del Centenari de l'escola. El cartell guanyador serà el que utilitzarem per a comunicar tots els actes del Centenari.

Veure les bases de concurs

Participeu-hi!!!

tutorials