banner eso

banner newsletter

LA NOSTRA NEWSLETTER

Si voleu estar informats sobre tot el que passa a l'EPNS, podeu fer-ho llegint la nostra newsletter mensual >>aquí<<

banner btx

banner setmana ciencia

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Dins la setmana de la ciència, el dia 15 de novembre celebrem el dia de la ciència amb diferents activitats a l'ESO i batxillerat preparades pel departament de ciències amb la col·laboració d'alumnes de primer de Batxillerat.

banner fp

banner munog

EGMUN 2018

Del 13 al 19 /11 alguns dels nostres alumnes de 2n BATX són a Dinamarca per participar a l'EGMUN (Espergaerde Gymnasium Model United Nations)

banner josep calasanç02

SANT JOSEP DE CALASSANÇ

El proper 27 de novembre celebrem el dia de Sant Josep de Calassanç, fundador de l'escola. Consulteu les activitats que tenim programades per aquest dia.

Concurs del Cartell del Centenari

Concurs del Cartell del Centenari de l'Escoal Pia Nostra Senyora

L'Escola Pia Nostra Senyora està preparant el Centenari de la nostra escola. I em pensat que seria una bona idea convocar  un concurs per a escollir el Cartell del Centenari de l'escola. El cartell guanyador serà el que utilitzarem per a comunicar tots els actes del Centenari.

Veure les bases de concurs

Participeu-hi!!!

Escola Pia Nostra Senyora, una escola per a créixer.

ACCEDIR AL CANAL YOUTUBE DE L'ESCOLA  >

tutorials